26 Haziran 2012

Golden Rose Silky Touch Compact Powder

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bugün size uzun zamandır çok severek kullandığım Golden Rose pudradan bahsetmek istiyorum.Aslında bu pudrayı Kozmetik Dosyası blogunun tatlı sahibesi Ezgi'nin tavsiyesiyle almıştım ve çok memnun kaldım =)


Genelde ucuz diye yerli markalara pek güven olmuyor ama bu önyargılara bir son vermek gerek diye düşünüyorum.Her ürün için geçerli olmasa da bu durum,hiç ummadığımız ve ucuz olan ürünler de isteklerimizi fevkalade karşılayabiliyorlar ve bizi şaşırtabiliyorlar.Tıpkı bu üründe olduğu gibi ;)

Ürünle ilgili ayrıntılı yorumlarıma geçecek olursam;
  • Orta seviyede kapatıcılık sağlıyor,çok sorunlu bir cildiniz yoksa yeterli gelecektir size bu kapatıcılık fakat fondöten üzerine kullanırsanız gayet kapatıcı bir ürün oluyor kendisi.
  • Kalıcılığını ve cildi mat tutmasını beğendim.Cildimde kolay kolay parlama yapmadı.Özellikle fondöten/renkli nemlendirici/makyaj bazı üzerine çok güzel tutunuyor.Bütün gün cildimde kalmasına rağmen tazeleme ihtiyacı hissetmedim.
  • Doğal bir bitirişi var,aşırı sürüp abartılmadığı sürece ciltte doğal duruyor.
  • Cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı.
  • Paraben olayına aşırı takanların sevineceği bir haber vereceğim şimdi.Bu pudra paraben içermiyor,o yüzden gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
  • Seri 8 renkten oluşuyor.O yüzden cildinize uygun rengi bulmanız mümkün fakat eğer benim gibi beyaz tenliyseniz 04 ivory rengini öneririm ;)
  • Ürün 12 gr ve 24 ay kullanım süresi var.
  • Fiyatı 8 TL ve ara ara indirime de giriyor hatta ben indirim zamanı 4 TL gibi bir fiyata almıştım ve bu kadar iyi çıkacağını bilsem bir sürü alır yedeklerdim :S
  • Son olarak fiyat/performans açısından çok çok beğendiğim bir ürün oldu kendisi.Günlük olarak gayet rahat bir şekilde kullanıyorum.Siz de yukardaki saydığım özelliklere sahip ucuz bir pudra arıyorsanız kesinlikle öneririm ;)


İçeriği merak edenlere...

13 yorum:

  1. ayyyy canım pudraaam bitti bendeki ve alamam kozmetik diyetindeyim elimdeki diğer pudraları bitiricem:) Beğenmene çok sevindim canım hem uygun hem güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm güzel bir ürün hem de çok ucuz.İyi ki tavsiye etmişsin,öperimm :*

      Sil
  2. ben de kullanmıştım bi ara çok iyi gerçekten memnundum..paraben olmaması da ayrı güzellik..Aklıma getirdin tekrar alıcam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de beğenmene sevindim cnm,git koş hemen al :D

      Sil
  3. ee ben de alayım o zaman bitane ^^

    YanıtlaSil
  4. Bu ürün bende de var :) Cildim kuru olduğu için cildimi nemlendirip sürdüğümde pul pul oluyor. Fondöten üstüne sürünce verim alabildim. Cildimi özellikle yanaklarımı iyice nemlendirmem lazım :) Dediğiniz gibi kalıcılığı oldukça iyi. Size katılıyorum, uygun fiyata alınabilir bir ürün ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen cnm benim cildim de kuru olduğunda toz ürünlerin hepsi bende pul pul görünüme sebebiyet veriyor.Sadece bu ürün için değil aslında,bütün ürünleri cilde sürmeden önce cildi güzel şekilde nemlendirmek şart.Senin de beğenmene sevindim ;)

      Sil
  5. Canım, talc parabenden daha tehlikeli ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur canım fakat talc;paraben gibi hemen hemen bütün makyaj malzemelerinin içeriğinde mevcut malesef :( olaya iyi tarafından bakarsak bu pudrada en azından paraben yok :)

      Sil
  6. Ben de de 5 numarası var. Fondötenin üstüne çok hafif uyguladığım da çok güzel oluyor. Bir de ucuz pudralar kullanmak benim maddi durumuma yarar sağlıyor. Her gün sürdüğüm olmazsa olmazım kesinlikle pudra :) 1 buçuk ayda bitiriyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Bende 1 numarası var bana da en açık renklisi o gibi gelmişti. Hatta şu anda elimde hem 1 hem de 3 var. Her güne kullanıyorum ama bende de pek çok beyaz tenli bayanın sahip olduğu ciltte kırmızılık sorunu var malesef. O yüzden cildime yeşil kapatıcı kullanıyorum. Üstüne bb krem üstüne pudra haliyle 4-5 saat sonra yenileme istiyor kendisi. Büyük ihtimalle bir sonra ki pudram Astor olacak :)

    YanıtlaSil
  8. Bu pudra benim favorim,hem uygun fiyatlı hem de mükemmel bir ürün olduğunu düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...