28 Haziran 2012

Flormar Jewel Gold Collection (2012 YAZ KOLEKSİYONU)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Flormar bu yaza özel,sınırlı sayıda Jewel Gold Koleksiyonunu satışa sundu,ben de merak ediyordum bu koleksiyonu ama bir türlü denemek nasip olmamıştı.Bugün kargocu elinde bu cicilerle kapımı çaldı çünkü Flormar sürpriz yapıp denememiz için bu ürünleri yollamış,ben de çok sevindim doğal olarak :) Tekrardan teşekkür ediyorum Flormar...

Efendim...İlk başta değineceğim konu ürünlerin ambalajları.Ambalajlar kesinlikle koleksiyonun ismine uymuş ayrıca çok şık olmuş.İkincisi renkler..Gold,bronz tonda her türlü şeye bayılan biri olarak bu koleksiyon bana çok hitap etti :)

Bana gelen ürünleri teker teker inceleyecek olursak;

Jewel Gold Oje
Tırnaklarınızda göz alıcı renkler, güneş ışığının ipeksi dokunuşlarıyla elde ettiğiniz bronzluğa eşlik ediyor.

Ojelere bayıldım,ışıltılı renkleriyle tırnaklarda çok şık duracakları kesin :)


Jewel Gold Crystal Parlatıcılar ve Rujlar
Yaz sezonunun en trendy renkleri Jewel Gold serisinde... Üstelik nemlendirirken ışıl ışıl dudaklar yaratıyor.

 Lipgloss gayet ışıltılı bronz bir renge sahip ve yoğun bir yapısı var.Tek olarak veya herhangi bir rujun üzerine kullanılabilir.Yine yaz aylarına uygun,özellikle de bronzlaşınca kullanılabilecek çok güzel bir ürün.



Rujun ambalajı çok şık ve farklı bir kere.Renge geçecek olursam tam yazlık içinde altın ışıltılar bulunan müthiş bir mercan rengi.Ayrıca çok opak bir yapısı var ve yumuşacık yapısından dolayı kolayca sürülüyor dudaklara.



Jewel Gold 2 Easy Mascara & Eyeliner

Mascara ve Eyeliner'ı birarada sunan 2 Easy mascara ile hacimli kirpikler ve derin bakışlar yaratmak artık çok daha kolay..

Son olarak merak uyandıran bir ürünle karşınızdayım.Bu ürününün aşağıdaki resimlerden de gördüğünüz üzere bir ucu maskara,bir ucu eyeliner.Özellikle de tatillerde kullanılabilecek çantaya at çık tarzında pratik bir ürün olmuş.Performansından ilerleyen günlerde bahsedeceğim ;)




Koleksiyon sadece bu ürünlerden oluşmuyor.Bendeki ürünler haricinde terracotta farlar ve terracotta melange pudra da mevcut koleksiyonda.Onları da ilerleyen günlerde denemeyi düşünüyorum ;)

4 yorum:

  1. Ya ama kıskanıyorum ben paketime en erken pazartesi ulaşabileceğim. Sürpriz paket yurtta ben evde ooh :D En yakın zamanda uygulamanı bekliyorum kuzum :)

    YanıtlaSil
  2. kavuştum kavuştum :) Mutluyum huzurluyum :) gloss ve ocelerimiz aynı :)

    YanıtlaSil
  3. güzel bir seri ama hiçbir yerde bulunmuyor. 4-5 yere baktım, satıcıların bile haberi yok...

    YanıtlaSil
  4. Ojeler çok şık görünüyor :)

    http://www.lookbookunlimited.com/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...