5 Haziran 2012

ESSENCE Türkiye'de ...

Yurtdışından kozmetik alışverişine yasak geldikten sonra internetten hayranlıkla bakmakla yetindiğim ve alamadığım için üzüldüğüm Avrupa'nın en çok sevilen kozmetik markalarından biri olan Essence artık Türkiye'de!Evet yanlış duymadınız Essence markasına artık bulunduğunuz şehirde Gratis mağazası varsa direk ulaşabilirsiniz :))


Peki Tuğçe bu haberi duyunca rahat durur mu ? Durmaz tabi :P Soluğu dirrrrreek Gratis'te aldım ve aşağıdaki cicileri sepetime attım.Daha birçok şeyde gözüm kaldı ama onları da zamanla almayı düşünüyorum :)Şimdilik bu kadar yeter :P Merak edenler varsa fiyatlar gayet uygun,cep yakmayacak türden yani.


Ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum :) Ürünleri denedikçe yine buradan ayrıntılı şekilde yorumlarımı paylaşacağım.Beklemede kalın efenim :)

8 yorum:

  1. canımcım iyi hoşta sen neden hiç oce almadın bakim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben french dışında oce sürmüyorum tatlım ondan almadım oce =)

      Sil
  2. Ayyy çok cicişlerrr :) Güle güle kullan tatlımmm. Yorumlarını bekliyorummm :)

    YanıtlaSil
  3. cok güzel ürünler.. özellikle de fondöten yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  4. nasıl bir marka bu tatlım...hangi markayla aynı kulvarda mesela...

    YanıtlaSil
  5. bizi fiyatlarından da haberdar et :) daha gidemedim :)

    YanıtlaSil
  6. Fiyatı mükemmel herkese tavsiye ederim köpük fondöten harika sürekli kullanıyorum internet üzerinden yol marketten alabilirsiniz fiyatlarınada bakabilirsiniz

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...