12 Haziran 2012

KOZMODA.COM KARDEŞ BLOG ÇALIŞMASI #1 (Flormar Ürünleri)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Kozmoda.com 'un geçenlerde gönderdiği paketten şu yazımda bahsetmiştim.Bütün ürünleri denedim,o yüzden ayrı ayrı hepsinden söz etmek istiyorum size bugün...



Yazıya Flormar'ın yeni piyasaya sürdüğü oje temizleme mendileriyle başlamak istiyorum.Pek oje süren biri değilim (french dışında) ama sırf bu mendilleri denemek için oje sürdüm :) Aslında oje 1-2 kat sürülmüşse rahat bir şekilde tırnaktan çıkarıyor ama 3-4 kat sürülmüşse biraz zorlanılıyor ojeyi çıkarırken.Çünkü mendillerdeki aseton çabucak buharlaştığı için kuruyor mendiller.Ama genel olarak sevdim ben bu ürünü çünkü gayet pratik.Özellikle dışarı çıkarken veya tatile giderken çantaya at çık tarzında,gayet kullanışlı.

Ürünü satın almak istiyorsanız buraya tıklayın.






Benim Kozmoda.com kutumdan yukardaki farlar çıktı.Flormar'ın farlarını genel olarak beğeniyorum zaten.Bu farlar da gayet pigmentli ve kalıcı.

Mono eye shadow 024 no farın sedefli bir yapısı ve resimlerden de gördüğünüz üzere güzel bir mor.İçerisinde sim barındırmıyor ama sedefli yapısından ötürü sürünce canlı duruyor gözde.
Diamonds terracotta eye shadow D05 no far isminden de anlaşılacağı üzere terracotta mavi bir far.İçerisinde sim barındırıyor ve bu far da gözde gayet canlı duruyor.

Ürünleri satın almak istiyorsanız buraya ve buraya tıklayın.




Flormar smoky eyes göz kalemi,abartısız bu zamana kadar kullandığım en güzel siyah göz kalemlerinden biri.Bir kere yumuşak yapısından ötürü sürümü aşırı kolay ve aşırı pigmentli bir kalem.Kalıcılık gayet iyi,herhangi bir akma sorunu yaşamadım.Bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün kendisi.Cidden bayıldım çünkü :) Bulduğunuz yerde kaçırmayın,hemen alın :)

Ürünü satın almak istiyorsanız buraya tıklayın.





Flormar ojeleri kullanmayan yoktur sanırım :) Benim de en sevdiğim oje markalarından biridir Flormar.Pretty serisini de yeni piyasaya sürdüler ve gayet başarılı bir seri olmuş bence.Renkler ve ojelerin kalitesi gayet iyi.Resimde ojelerin tek kat sürülmüş hali var tırnaklarımda ve gördüğünüz üzere performans gayet iyi.Oje sürmeyi seviyorsanız kaçırmamanızda fayda var ;)

Ürünleri satın almak istiyorsanız buraya ve buraya tıklayın.

Bu arada Kozmoda.com aracılığıyla düzenlemiş olduğum Flormar ürünlerinden oluşan hediye çekilişine hala katılmadıysanız buraya tıklayın lütfen ;)

***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...