17 Haziran 2012

Bioderma PHOTODERM MAX Ultra Fluid SPF 50 UVA 40 Güneş Kremi

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Yaz mevsiminin gelmesiyle birlikte birçok takipçim benden güneş kremi tavsiyesi istiyordu o yüzden geciktirmeden bu yazıyı hazırladım sizin için ;)

Bioderma,benim çok severek ve güvenerek kullandığım bir marka öyle ki ürünlerini tereddüt etmeden alırım genelde.


Blogumu devamlı takip edenler bilirler hassas ve karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim.O yüzden tercihimi hiç tereddüt etmeden hassas,karma ve yağlı ciltler için üretilmiş  Bioderma PHOTODERM MAX Ultra Fluid SPF 50 UVA 40 güneş kreminden yana yaptım :)

Ürünün özellikleri şu şekilde:

Benim yorumlarıma geçecek olursam;
  • Aşağıdaki resimden de gördüğünüz üzere gayet akışkan bır yapıya sahip.O yüzden emilimi ve dağıtması gayet kolay.İlk başlarda yağlı bir yapısı var gibi gözükse de sürdükten yaklaşık 5-10 dk sonra cilt tarafından kolayca emiliyor ve o yağlı yapıdan eser kalmıyor .Cildi yumuşacık yapıyor ayrıca ciltte beyaz durmuyor.
  • Aldığım günden beri düzenli olarak hergün kullandım ve cildimde herhangi bir sivilce,tahriş ve soruna sebep olmadı.
  • Ürünün ömrü 9 ay ve 40 ml.Yüz için üretilmiş bir ürün olduğundan hemen hergün kullanılsa rahatlıkla 5-6 ay gider.
  • SPF 50 UVA 40 güneş korumasına sahip olduğundan,beyaz ve çok hassas bir cildiniz varsa güneşin zararlı etkisinden maksimum seviyede koruyor.
  • Özellikle yaz aylarında cilt bakım ürünlerimi parfümsüz seçmeye özen gösteririm.Çünkü içerisinde herhangi bir parfüm,koku barındıran ürünlerin güneşin etkisiyle ciltte leke yapma gibi yan etkileri oluyor.Bioderma PHOTODERM MAX Ultra Fluid SPF 50 UVA 40 güneş kreminde öyle bir sorun yok çünkü ürün parfümsüz.Ayrıca suya dayanıklı oluşu cillte gayet kalıcı olmasını sağlıyor.
  • Uzun lafın kısası ben aradığım güneş kremini bulmuş oldum bu sayede :)Siz de benim gibi hassas ve karmadan yağlıya dönük bir cilde sahipseniz tereddüt etmeden alın derim ;)
  • Ürüne buraya tıklayarak narecza.com ' dan sahip olabilirsiniz.Fiyatı 47.5 TL.


 İçeriği merak edenlere...

17 yorum:

  1. guzel bı ürün doktorlarda tavsıye edıyor ben son olarak vivatinell in sun during day kremını aldım aynı ozelıklerı tasıyor uva uvb spf50 kokusuda cok hos tavsıye ederm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm eczane ürünü zaten ayrıca tavsiyen için tşk ederim.Araştıracağım yazdığın kremi de ;)

      Sil
  2. Ürünü beyendim aslında , bu aralar iyi bir güneş kremine ihtiyacım var daha fazla haşlanıp butlarım yenecek kıvama gelmeden :s Güle güle kullan canım :)

    Banada beklerim :)
    http://rimellikiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol cnm,güzel bir krem.Tavsiye ederim ;)

      Sil
  3. Hızır gibi yetişti bu yazı =)

    gizemizmirli.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki çok bekletmemişim o zaman =)

      Sil
  4. Mükemmel bir yazı olmuş canım bende arayıştaydım zaten çok iyi geldi :)
    yeni katıldım bende aranıza izleyicim olursan benı çok mutlu edersin.

    kozmetikaynasi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım :) Hayırlı olsun,hemen ışınlanıyorum bloguna ;)

      Sil
  5. 40 ml ürün 5-6 ay mümkün değil yetmez.çünkü tüm yüz için en az 1 tatlı kaşığı kadar kullanmak gerekiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar küçük bir detaya takışmışşın :)bir kere kullanımdan kullanıma değişir ne kadar yeteceği.hergün kullanılmazsa 1 yıl bile gider.ayrıca herkes 1 tatlı kaşığı da kullanmayabilir ürünü,en azından ben öyle yapıyorum.çok sıvı bir ürün olduğundan 1 tatlı kaşığı fazla geliyor :)çok az miktarda ürün tüm yüze fazlasıyla yetiyor ;)

      Sil
  6. herkes bu parayı bir anda çıkarıp veremeyebilir bir güneş kremine.ben bunu düşünerek fiyat-miktar-kalite bazını okuyanlara belirttim.tabi ki herkes istediği miktarda kullanabilir.cildimde eski sivilce lekeleri olduğunu için güneş kremi kullanımında dikkat ederim ve bu konuda oldukça ilgiliyim.doğru bildiğimi aktardım sadece ;)
    ben de roc kullanıyorum şu an farklı bir şey denemek istersen onu da önerebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın cnm ama dediğim gibi kullanıma göre de değişyor ben ortalama bir rakam verdim o yüzden.Bu bitince Roc'u da denemeyi düşünüyorum,tavsiyen için teşekkürler ;)

      Sil
  7. artık merak ettiğim ürünler hakkında bloglardan bilgi toplamadan alışverişe çıkmıyorum. faydasını da gördüğümü söyleyebilirim. bioderma photoderm'i de bu yazıdaki tavsiyen üzerine aldım, kesinlikle ha-ri-ka! tam aklındaki ürünü buldum. teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım,size faydalı oluyorsam ne mutlu bana.güzel günlerde kullan <3

      Sil
  8. Bioderma ürünleriyle ilgili videolu incelemeleri http://www.dermotv.com/kanal/bioderma/ bu adresten inceleyebilirsiniz çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba . Ben de güneş kremi arayışı içerisindeydim , sizin yazınızı gördükten sonra bu ürünü almaya karar verdim . Fakat eczaneye gittğimde , ürünün ambalajının değiştiğini söylediler . İçerik ve ambalajın üstünde ki yazılar aynı , ama ambalaj değişmiş , tuıruncu renk olmuş . tereddütte kaldım , bu durumdan sizin haberiniz var mı acaba ?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...