22 Haziran 2012

AveSeena Olive Leaf&Oat Dry Facial Maske

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bu ara maskelere fena kafayı taktım o yüzden elimde ne kadar maske varsa hepsini birbir deniyorum:)
AveSeena Olive Leaf&Oat Dry Facial maskeyi de geçenlerde firma denemem için yollamıştı;içeriği ve özellikleri için bir şans vereyim dedim :) İyi ki de vermişim ^_^

İlk başta maskenin içeriği ve özellikleri neymiş ona bir göz atalım :

Akai Çileği, Kuşburnu, Zeytin Yaprağı, Argan, Rhyolite, Yulaf, Pirinç, Beyaz Kil,
Yasemin, Gül + Sandal ağacı
Bir maske: Beş tarif + Beş farklı etki
İstediğiniz sıvı ile karıştırarak maskenizin içeriğine siz karar verebilirsiniz. Yüzünüze sürdüğünüz maske cildinizi besleyip dinlendirirken, durulama yaptığınızda mikro dolaşımınızı hızlandırarak canlandıracak ve peeling etkisi ile derinlemesine temizlik ve pürüzsüz görünüm sağlamaya yardımcı olacaktır.
Amazon ormanlarının cildi canlandırmaya yardımcı polifenol zengini Akai çilekleri, C vitamini deposu Kuşburnu, antioksidan Zeytin yaprağının besleyici özellikleri maske yapısında ortaya çıkar.
Yağ emici Beyaz kil, rahatlatıcı Yulaf ve Pirinç tozları gözeneklerde biriken kirleri emerek, cildi derinlemesine temizler.  
Minerallerce yoğun volkanik lav tozu Rhyolite ve mucizevi Fas Argan tozu peeling yaparak yorgun, soluk ifadeyi canlandırır, cildinizi pürüzsüzleştirerek yumuşacık yapar.
 tazeleyici + arındırıcı 
 bütün ciltler
 kuru, normal ve olgun ciltler için haftada bir,
 yağlı ciltler için haftada iki kere kullanılması önerilir.
Kullanım şekli:  1-2 tatlı kaşığı maske, eşit miktarda ve aşağıda açıklanan sıvılar ile karıştırılır.
Elde edilen karışım göz çevresi hariç, yüz ve dekolte bölgesine sürülür. Yaklaşık 15 dakika kuruması beklenir.
Tamamen kuruduktan sonra ılık veya soğuk su ile yıkanır.
Maskenizin kıvamını ve etkisini siz kontrol edin
Hafif temizleme etkisi için: daha çok sıvı
Derin temizleme için: daha az sıvı kullanın.
Önceki uygulamalardan artakalmış ıslak maskeyi lütfen kullanmayınız. Her uygulama için taze maske hazırlayınız.
Maskeyi hazırlayabileceğiniz taze sıvılar:
Soğuk su: serinletici + nemlendirici
Kapağı yeni açılmış maden suyu: tazeleyici, besleyici + mineral desteği.
Taze soğuk süt: tazeleyici + besleyici. İçeriğindeki protein, mineraller + laktik asidin arındırıcı etkisi.
Soya sütü: tazeleyici +besleyici, protein, mineraller + Vitamin E içeriği ile vejeteryan alternatifiniz..
Taze portakal suyu: yoğun C Vitamini ile canlandırıcı etki.


İçindekiler / Ingredients : Avena Sativa (Oat) Powder, White Clay (Kaolin), Oryza Sativa (Rice) Powder, Olea Europaea (Olive Leaf) Powder, Lava (Rhyolite) Powder, Argania Spinosa (Argan) Shell Powder, Rosa canina (Rosehip) Powder, Euterpe Oleracea (Acai) Powder, Aqua, Jasminum Officinale (Jasmine) Oil, Rosa Damascena (Rose) Oil, Santalum Album (Sandalwood) Oil, Methylisothiazolinone, Iodopropynyl butylcarbamate
0.9 oz/ 25 gr 



Evet maskenin özellikleri bu şekilde.Benim maskeyle ilgili yorumlarıma geçecek olursam;

Doğal bir içeriği olduğundan ve içerisinde zararlı kimyasal barındırmadığından tereddütsüz kullandım ve bu yüzdendir ki cildimde herhangi bir irritasyona sebep olmadı.Resimden de gördüğünüz üzere beyaz kil var içerisinde,eeee bu da ister istemez maskenin ciltte kalıp gibi donmasını sağlıyor ve ciltten çıkarmakta zorlanıyor biraz insan ama ben yine peeling yapıyor gibi cildimden ova ova çıkarıyorum.Bu sayede hem maske hem de peeling yapmış oluyorum cildime yani bir taşla iki kuş :D

Maske 5 farklı şekilde hazırlanabiliyor ama ben hep sodayla hazırladım.Çok da memnun kaldım açıkçası.Yalnız maskeyi yaptıktan belirli bir süre sonra cildim kaşınmaya başladı,ben de acaba cildim kötü bir reaksiyon mu veriyor diye korktum yalnız özelliklere tekrar göz atınca mikro dolaşımı hızlandırdığını okudum yani bu yüzden kaşınmıştı cildim :)

Neyse efenim bu maske vaat ettiği herşeyi paşa paşa yerine getiriyor.Bana gelen tester ortalama 3-4 kullanımlıktı ve bitirmemek için çok nadir kullandım bu maskeyi ama ilk kullanımda bile cidden etkisini gösterdi ve aşırı memnun kaldım.Cildimi yumuşacık,pürüzsüz yaptı ayrıca yağlanmayı dengeledi ve gözeneklerimi çok güzel temizledi.Hatta cildimi çok güzel toparladı ve kendine getirdi diyebilirim.İlk defa bu kadar memnun kaldım bir maskeden.O yüzden tam boyu kesinlikle alınacak :)

Hala istediğiniz gibi bir maske bulamadıysanız bu maskeye bir şans vermenizi kesinlikle öneririm ;)

Ürünü buraya tıklayarak satın alabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Icinde Kaolin olan maskeler banada genelde cok iyi geliyor, buda cok güzel bir ürüne benziyor zaten : )

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...