17 Mayıs 2012

Yves Rocher Turum

Merhabalar...Bugün size geçenlerde gerçekleştirmiş olduğum Yves Rocher turumdan bahsetmek istiyorum.Böylece hem Yves Rocher ürünleriyle ilgili detaylı bilgiye ulaşacaksınız hem de markayla ilgili deneyimlerimi öğrenmiş olacaksınız.


Çoğunuzun bildiği üzere Yves Rocher,dünyanın en çok sevilen bitkisel kozmetik markalarından biri.Bu markaya olan ilgim aslında geçenlerde İstanbul'da düzenledikleri lansmanla başladı.İstanbul'da ikamet etmediğimden lansmana gidememiştim ve çok üzülmüştüm.Sonra yaşadığım şehire mağazasının açıldığını duymamla birlikte bir blogger olarak soluğu mağazada aldım.Böylece Yves Rocher ürünleriyle ben de tanışmış oldum.Hem ürünler hakkında detaylı bilgi aldım hem de ürünleri tek tek kurcaladım ve inceledim =)


Mağaza çalışanları markalarına yakışır şekilde benimle gayet güzel bir şekilde ilgilendiler,ürünlerle ilgili sorduğum bütün sorulara büyük bir titizlikle cevap verdiler.Sonra bana cildime uygun ürünlerden oluşan çok güzel bir paket hediye ettiler.Bu titizlikleri,cömertlikleri,ilgileri ve sabırları için başta PR müdürü Niran Hanım olmak üzere Yves Rocher ailesine tekrardan teşekkür ediyorum.Gerçekten minnettarım kendilerine çünkü daha önce işini bu kadar iyi yapan,beni bu kadar memnun eden başka bir firmayla karşılaşmamıştım.Umarım diğer firmalar da Yves Rocher ailesini biraz kendilerine örnek alırlar ve biz bloggerlarla ilgili/alakalı olurlar...

Şimdi size ürünlerden bahsetmek istiyorum.Bundan sonra sizi bol görselli ve açıklamalı bir yazı bekliyor benden söylemesi =)

CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ:
Yves Rocher Bitkisel Kozmetik Laboratuvarları her cilt tipine özel ürünler geliştirmiştir: normal ciltler için, karma ciltler için, yağlı ciltler için, kuru ciltler için, hassas ciltler için, akne tedavisine ihtiyaç duyan, sivilce ve siyah nokta problemi olan ciltler için... Krem, temizleme jeli, temizleme sütü, tonik, maske ve peelingler bitkisel formülleriyle en doğal ve en iyi yüz bakımını sağlar.


Yves Rocher Pure Calmille Visage serisiyle yumuşacık ve güzel bir cilde sahip olabilirsiniz.

Yve s Rocher Purbleuet hassas göz makyaj temizleyicileri ile waterproof makyajınızı bile sorunsuz bir şekilde gözünüzden çıkarabilirsiniz.

Normal ve nemsiz cildiniz için,hydro specific;
Karma ve yağlı cildiniz için;sebo specific;
Hassas cildiniz için;active sensitive;
Akneli ve siyah noktalı cildiniz için;pure system serisini tercih edebilirsiniz.

Yves Rocher'da her cilt tipine ve sorununa göre maske var.Bu maskelerle cildinizdeki sorunlardan kurtulabilirsiniz ayrıca cildinizi ölü hücrelerden kurtarmak için yine Yves Rocher peelinglerden tercih edebilirsiniz.



Olgun bir cilde mi sahipsiniz?O zaman;
Cure Solutions serisiyle cildinizi dış etkenlere karşı koruyun ve yorgunluğun izlerinden kurtulun.
Serum Vegetal 3 Wrinkles & Radiance serisiyle kırışıklıkları giderin ve cildiniz ışıldasın.
Serum Vegetal 3 Wrinkles &Firmness serisiyle cildinizi dolgunlaştırın ve sıkılaştırın.
Ovale Lifting serisiyle cildinizi sarkmalara karşı koruyun.
Riche Creme serisiyle derin kırışıklıklara karşı savaş açın.

Yves Rocher Elixir 7.9 serumun içeriğindeki 9 yaşlanma karşıtı etken madde ile gençleşin.

Yves Rocher argan yağı serisi ile cildinizi nemlendirin,yağ dengesini koruyun,ipeksi bir yumuşaklığa kavuşturun ve kaybetmiş olduğu ışıltısına tekrar kavuşturun.

Yves Rocher el ve ayak kremleriyle mis kokulu güzel ellere ve ayaklara kavuşabilirsiniz.

Selülit sorununuz mu var?
Yves Rocher Minceur İntensive Triple Action selülit kremi ile selülitlerinizden kurtulun,sıkılaşın ve forma girin ;)

SAÇ ve GÜNEŞ ÜRÜNLERİ:
Yves Rocher her saç tipine özel silikonsuz şampuanlar ve bitkisel bakımlar sunuyor.Bakımlı bir vücut ve sağlıklı bronzlaşma için geniş Yves Rocher ürün yelpazesini keşfedin.


Yves Rocher silikon içermeyen ;
Nutrition şampuan serisiyle dolgun,parlak ve ipeksi saçlara kavuşun.
Volume serisiyle saçlarınızı hacimlendirin.
Purete Clean serisiyle saçlarınızı arındırın.
Antipelliculaire Anti-Dansruff serisiyle kepeklerinizden kurtulun.
Brillance Shine serisiyle saçlarınızı parlatın.
Anti-Chute Anti-Hair Loss serisiyle saçlarınızın dökülmesini engelleyin.

Yves Rocher Eclat Radiance güzellik iksiriyle saçlarınızı parlatın.

Yves Rocher 30 ve 50 faktörlü güneş kremleriyle vücudunuzu güneşin zararlı etkilerine karşı koruyun,sağlıklı bronzlaşın ;)

BANYO ÜRÜNLERİ:
Yves Rocher'nin birbirinden keyifli duş jelleri, iştah açan sabunları ve banyo küpleri, doğal ve etkili roll-on deodorantlar, parfümlü sprey deodorantlarıyla renkli bir temizliğin keyfini çıkarın!



Banyo ürünlerinin hepsini teker teker büyük bir zevkle kokladım,hepsi de muhteşem kokuyorlar =)
Yves Rocher banyo ürünleriyle kendinize misss gibi bir banyo şöleni yaşatabilirsiniz.

MAKYAJ ÜRÜNLERİ:
Makyaj nasıl yapılır? Bu yılın en moda renkleri neler? En son makyaj trendleri neler?...Tüm bu soruların cevapları ayrıca ultra hacimli kirpikleri için maskaralar, parlak dudaklar için glosslar, dolgun ve pürüzsüz bir ten için fondötenler, göz alıcı tırnaklar için renkli ojeler Yves Rocher'de...



Evettttt.. işte beni en çok ilgilendiren bölüm.Ürünlerin hepsi titizlikle incelendi,ellendi,kurcalandı efenim =)Şuan birçok makyaj ürününü kullanmaya başladım Yves Rocher'in.İlk izlenimler gayet iyi.İlerleyen günlerde detaylı postlar hazırlayacağım ürünlerle ilgili =)

PARFÜMLER:
Yves Rocher Parfümleri, doğadaki en değerli ve en ender çiçekler kullanılarak, Fransa'nın en seçkin parfüm yaratıcıları tarafından yaratılıp beğeninize sunulmaktadır. Doğanın esintilerini sizlere taşıyan kadın parfümleri ve erkek parfümlerini zevkle keşfetmeniz dileğiyle...

Bayan Parfümleri:


Erkek Parfümleri:

Yves Rocher yazı turumuz bununla bitmedi.Yukarıda da belirttiğim gibi denemem için birçok ürünlerini hediye ettiler bana.Şuan ürünleri deneme aşamasındayım,ilerleyen günlerde ürünlerle ilgili açıklayıcı postlar hazırlayacağım.

...Yves Rocher ürünlerini daha detaylı incelemek ve satın almak için buraya tıklayınız...

***

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

9 yorum:

  1. Mağazaya hep önyargıyla bakmıştım renklerinden mi artık çalışanlarından mı bilmiyorum ama hiç içeri girip ürünlerini incelememiştim .Elimin altında vardı ve ben girmedim bileee! Bloglardaki yves rocher ürünlerini okudukça delirdim ben nasıl daha önce keşfetmedim diye. Malatya ya gittiğimde ilk iş olarak mağazayı güzel bir inceleyip aklımdaki ürünleri almak olacak. Yazın çok güzel olmuş canım çok bilgilendirici. Bu kadar cömert olmaları da ayrı bir artı bence. Hediyelerin de fotosunu koysaydın keşke çok merak ettim :) Hepsini güle güle kullan yorumlarını bekliyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok büyük bir hata yapmışsın cnm,Malatya'ya dönünce direk git mağazaya ve ürünleri incele cidden şahaneler =) Hediye edilen ürünlerin fotosunu twittera koymuştum cnm.Zaten ilerleyen günlerde hepsiyle ilgili tek tek post hazırlayacağım =)

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher´in ürünlerinin cogunu bende cok begeniyorum, gercekten güzel parcalari var : )

    YanıtlaSil
  4. merhabalar :) çok hoş bi blogun var ben de bloguma beklerim :) http://bugunnesursemm.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. selam meslektaşım :D blogunu çok beğendim, belki sende benimkini görmek istersin http://discotopu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,blogunuz çok yararlı ben de ziyarete beklerim:) http://beautifulandsweets.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. yves rocher ile aşk yaşıyoruz her gittiğimde bişeyler toplıyıp geliyorum aldığım herşey mütiş :D hele Evidence parfümü :* :D şimdi bu resimleri görünce alışveriş yapma isteğim geldi :( kredi kartı - de olmasada alsam :D

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...