16 Mayıs 2012

Yeni !!! Rapsodi Maskara Koleksiyonu

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Merhabalar...Rapsodi markasını daha önce duydunuz mu bilmiyorum ama ben ojelerinden mütevelit haberdardım kendisinden =)

Rapsodi şimdi yeni bir maskara koleksiyonu çıkarmış,ben de kargo yeni elime geçmişken sıcak sıcak size bu maskaraları tanıtayım dedim.

Seri normalde 6 çeşit maskaradan oluşuyor ama şimdilik resimlerde gördüğünüz 3 maskara piyasaya sürüldü.Her maskaranın ayrı bir işlevi var ve herbirinin fiyatı sadece 5 TL !

Renkli ambalajlarıyla çok şirin gözüküyorlar bence.Fakat maskaraların sadece ambalajları renkli desek daha doğru olur çünkü bu serinin geneli siyah renkten oluşuyor.Sadece mavi kutudaki maskara harika bir saks mavisi!

Mor ambalajlı maskara 10X extra uzunluk veren maskara

 Mavi ambalajlı maskara saks mavisi renkli maskara

  Turuncu ambalajlı maskara 10X yoğun hacim veren maskara

Aşağıdaki resimden de gördüğünüz üzere her maskaranın fırçası ve işlevi farklı.



Ürünleri daha denemedim,deneyince ayrıntılı yorumlarımı yine burdan paylaşacağım sizinle.

Rapsodi markasının diğer ürünlerini incelemek için tık tıkkk...

***

3 yorum:

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...