10 Mayıs 2012

Misspera.com Alışverişim


Misspera.com kozmetikten saç bakımına,cilt bakımından parfüme kadar birçok marka ve ürünü içerisinde barındıran bir online kozmetik alışveriş sitesi.Ayrıca bütün ürünlerde kargo ücretsiz.

Ben de uzun zamandır bu siteden alışveriş yapmak istiyordum;sonunda bana da nasip oldu alışveriş yapmak =) Ürünleri 8 mayısta sipariş ettim,aynı gün kargolandı ve bugün gayet güzel paketlenmiş bir şekilde bana kavuştular.Sitenin hızına ve müşteri hizmetlerine hayran kaldım açıkçası.Bundan sonra buradan sık sık alışveriş yapacağım kesin =)

Misspera.com,Markafoni bünyesinde açılmış bir online kozmetik sitesi olduğundan güven içinde alışverişinizi yapabilirsiniz.Ayrıca arada güzel indirimler yapıyorlar,takip etmenizi öneririm ;)

***

3 yorum:

  1. misspera dan ben de alışveriş yaptım çok memnun kaldım :) güle güle kullan canım hayırlı olsunnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ezgicim,öpüyorum çok =)

      Sil
  2. Blistex'in bu lip balmını ben de çok severek kullanıyorum. Güle güle kullan:)

    http://yeldaninevi.blogspot.com
    twitter: @yeldaninevi

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...