13 Mayıs 2012

Gabrini Terracotta Pudralar ve Swatchları

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Dünkü şu yazımda Gabrini'nin terracotta allık serisinden bahsetmiştim.Bugün de söz verdiğim gibi tanıtıma Gabrini'nin terracotta pudra serisiyle devam ediyorum.Yalnız serinin isminin pudra olması sizi yanıltmasın,çünkü resimlerden de gördüğünüz üzere bu seri pudradan çok aydınlatıcı/bronzer/allık niyetine kullanılıyor.













 Gabirini terracotta allıklar için yaptığım yorumlar bu seri için de geçerli.Pigmentasyon ve kalıcılık gayet iyi.Sedefli bir yapıları var ve sim barındırmıyorlar.Cildimde herhangi bir soruna sebep olmadılar.Tozuma olayı mevcut ve 12'şer gramlar.

Serideki 01 ve 02 numaralı pudralar aydınlatıcı olarak kullanılıyorlar,kapatıcılık özellikleri yok.Cilde çok hafif sedefli bir parlaklık veriyorlar ve çok doğal bir ışıltı oluşturuyorlar.
Serideki 03-04-05-06 numaralı pudralar daha çok bronzer olarak kullanılıyorlar;cilde çok hoş bronzluk ve canlılık veriyorlar.Tabi yine cilt tonunuza göre bu renkleri allık olarak da kullanabilirsiniz.



Bu seriden de terracotta allık serisinde olduğum gibi çok memnun kaldım.Pudraların tekli fiyatı 13.99 TL.İsterseniz şuraya tıklayarak ürünleri satın alabilirsiniz.
***

4 yorum:

  1. ayrı ayrı hepsinin rengi ne kadar hoş. 01i gözüme kestirdim bile:)

    YanıtlaSil
  2. 2 numarası çok güzelmiş bayıldım
    fiyatıda çok uygun

    YanıtlaSil
  3. ben 01 yada 02 almak istiyorum elmacık kemiklerime aydınlatıcı olarak kullanıcam ama karar veremedim sence en çok hangisi uygun olur

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...