5 Mayıs 2012

VANİLYACLUB MAYIS KUTUSU


VanilyaClub mayıs kutumuzdan bunlar çıktı efendim.Bu ayki kutu içerik bakımından beni pek tatmin etmedi açıkçası.Nedenine geçecek olursam;
Kutudan 4 tane tam boy ürün çıktı.Bu ürünler fiyat 19 TL iken çıksaydı gayet tatmin ediciydi fakat 35 TL lik bir kutudan böyle ürünler beklemezdim.En azından tam boy bir güneş kremi ya da ne bileyim far,allık,vs beklerdim.Biz bol bol makyaj malzemesi istediğimizi dile getirmemize rağmen onlar buna inat vücut kremi,parfüm ve saç ürünü testeri diye tutturuyorlar.Tamam kutuda bunlar da olcak elbet ama dediğim gibi daha çok tam boy ürün ve daha çok makyaj malzemesi istiyoruz...


Neyse asıl konuya dönecek olursam;
Kutudan China Glaze oje çıkması beni sevindirdi ama malesef kullanabilceğim bir renkte değil,sevmem çünkü ben allı pullu şeyleri.Keşke benim kutuma da pembe renk falan koysalarmış.(Tam boy)

Lancaster markasını duymuştum ve ürünlerini merak ediyordum.Bu sayede tanışma fırsatı buldum.Güneş kremi bu aralar hangi güneş kremini alacağına karar veremeyen biri olarak takdirimi kazanırsa bu yazı Lancasterle geçireceğim kesin :) (Tester)

Alessandro dudak kaleminin rengi gayet güzel ama pek dudak kalemi kullanan biri değilim ancak parlatıcıyla veya lipbalmla karıştırıp öyle kullanacağım.(Tam boy)

Bath &  Body Works vücut kreminin kokusu çok hoş,bunu sık sık kullanacağım kesin.(Tam boy)

Parfümlerin kokusu çok ağır geldi,kesinlikle yaşıma hitap etmiyor o yüzden onlar annemin ve babamın oldular :) (Tester)

GK hair merak ettiğim bir marka o yüzden bu testerleri mutlaka deneyeceğim.(Tester)

Tırnak süsleriyle alakam yok o yüzden nail stickeri bir arkadaşıma vereceğim.(Tam boy)


Biraz karamsar bir yazı oldu ama ben bu eleştirileri kendilerini biraz daha geliştirmeleri için yapıyorum.Benim gibi birçok kişi de bu ayki kutudan memnun kalmadı bunu biliyorum.Lütfen bu eleştirileri dikkate alın ;)

VanilyaClub'a aylık 35 TL'ye üye olmak istiyorsanız buraya tıklayın lütfen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...