10 Nisan 2012

CHANTECAİLLE LİP SHEER

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.




Şurada bahsettiğim VanilyaClub kutumdan tam boy olarak çıktı bu ruj.Uzun uzun yazacak birşey yok aslında.Renk orda da bahsettiğim gibi ofsayt.Keşke günlük hayatta kullanabileceğimiz bir renk yollasalarmış.Benim için tek olumsuz yanı da rengi oldu zaten çünkü ambalajı,yapısı,sürülüşü ve kalıcılığı muazzam.Korkulanın aksine opak bir yapısı yok ama gene de o koyu kahverengi renk dudaklarda belli oluyor :S Fiyatı 95 TL.Umarım bir daha kutuya kullanabileceğimiz bir renk koyarlar da sadece bakmakla yetinmeyiz ruja:)

6 yorum:

  1. Canım acaba başka renkle karıştırsan? Aslında bu renk sarışınların (özellikle avrupa) en çok tercih ettikleri renklerden biri :)

    Olmadı birine hediye et bebiş

    xxx

    YanıtlaSil
  2. Canım bu ruj bana eski zamanları hatırlattı.Ben küçükken bir ara annem de dahil herkes kahverengi ruj sürerdi :)Açıkçası şimdi trend bir renk değil ve oldukça koyu.artık başka rujlarla karıştırmayı denicem,olmadı dediğin gibi kullanabilcek birine hediye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok açık pembe ve/veya kreme yakın bir renkle,kısaca nude bir rujla :) karıştırınca güzel oluyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler öneri için denicem ;)

      Sil
  4. bu tarz renkleri hic yakıştıramıyorum kendime.. bahar gelmişken keşke daha canlı bir renk seçselermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım,ben de yakıştıramıyorum kendime.o yüzden bir köşede güzelce uyuyor :D

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...