18 Nisan 2012

PURE BEAUTY POMEGRANATE ANTİOXİDANT EYE CREAM

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

ÜRÜN HAKKINDA:
Bu göz çevresi bakım kremi vitaminler, nar çekirdeği yağı ve meyve ekstrelerinden oluşan doğal bitkisel bir kompleks içerir. Bu kompleks içeriğindeki esansiyel besleyici maddelerle hassas göz çevresinin beslenmesini sağlar.

Asyalı hatunların cillop gibi ciltlerini görünce ve sebebini araştırınca Kore kozmetik ürünlerine karşı zaafım oluştu,kullandığım BB kremlerden de bunu biliyorsunuz zaten =)Sıra yavaş yavaş cilt bakım ürünlerine de geldi =)

Bu kremi Watsons'ta gezinirken satıcı kızın tavsiyesiyle almıştım,normalde her satıcının lafına aldanmam ama Pure Beauty Kore'ye ait kozmetik markası olduğu için bir şans vereyim dedim.


Önceki yazılarımda da belirttiğim gibi gayet kuru bir göz çevresine sahibim.Uykusuz kaldığım ve yorgun olduğum günler hariç koyu/mor göz halkaları oluşmuyor göz çevremde.O yüzden benim bir göz kreminden tek beklentim göz çevremi kalıcı bir şekilde güzelce nemlendirmesi.

Doku:Kesinlikle yağlı bir yapıya sahip değil.Kremle jel arası gayet hafif bir yapısı var.Kolay bir şekilde yayılıyor ve göz çevresi tarafından kolayca emiliyor.

Koku:Öyle baskın bir parfüm kokusu yok.Hiç rahatsız etmiyor.

Etkisi:3 aydır düzenli olarak kullanıyorum.Benim için göz çevremi güzelce nemlendirmesi önemliydi,bunu başardı da!Benim kuru göz çevreme bile yeterli geldi nemlendirmesi.Ayrıca göz çevremi canlandırdığını da hissettim ve herhangi bir reaksiyona sebep olmadı cildimde.Açıkçası bu kremi kullandıktan sonra diğer göz kremimle boşuna vakit harcadığımın farkına vardım.Hafif yapısı ve nemlendirmesi ile bittikçe alacağım bir ürün.

İçerik:Aşağıdaki fotoğrafta da gördüğünüz üzere gayet geniş bir içeriğe sahip.İçerisinde nar başta olmak üzere birçok bitki özü ve vitamin barındırıyor.Hatta içerisinde bütün vitaminler var sanırım,o yüzden içeriğini görünce ilk tepkim "krem değil alfabe mübarek" yönünde oldu =)


Fiyat:Yanılmıyorsam 20 TL civarı olması lazım fiyatı,gayet uygun yani.

Sonuç:Benim gibi gayet kuru bir göz çevresine sahipseniz,mor halkalarla başınız dertte değilse ve uygun fiyata bir göz kremi arıyorsanız öneririm ;)

8 yorum:

  1. Güzel kremmiş ben de denemeliyim . watsons a gittiğimde alacağım canım çok güzel açıklamışsın :) sebamed Q10 göz kremini de denemelisin bence bundan vazgeçersen ya da arada başka birşey olsun dersen çok güzel nemlendiriyor hem de fiyatları da aynı. Morluklara ve ince çizgilere de iyi geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Ezgicim:) Sebamed'i ben de merak ediyorum aslında,bu bitince ona geçiş yaparım belki.Önerin için sağol canım ;)

      Sil
  2. sebamed Q10 sebebiyle yaşımıza uygun olur mu ki? yaşıtız da :) göz kremi araştırırken neoutrogena ile birlikte sebamed arasında kalmıştım, böyle düşününce diğerinde karar kılmıştım.. bunu da bir deneyeceğim..

    YanıtlaSil
  3. bu markanın bb kremini çok sevdim;uzun zamandır bu üründe aklımda acaba diyordum sen tavsiye edince şart oldu artık tşklerr:))

    YanıtlaSil
  4. Ben bu göz altı kremi muhabbetlerini bir türlü anlayamadım zaten. Clinique'in eye repair bilmem ne serisini kullanıyorum. Herhangi bir değişiklik oldu mu görünümünde? Yoo... Ama nemlendi işte. Ne işe yarayacaksa... İleride, yaş 35i geçince belli olacak herhalde :) Bu kremi de deneyeyim bari bitince benim Clinique. Güzel bilgiler için sağol kuzum. Mucuk!

    Begüm
    http://www.pinkbubu.com

    YanıtlaSil
  5. bak bu bilgi iyi oldu zira elimdeki bioderma bitiyor birde bunu deneyeyim.

    YanıtlaSil
  6. Bu markanin bb kremini yorumlayabilirmisn lutfen

    YanıtlaSil
  7. 20 yasindayim . sirf goz cevrem kuru diye ve sadece onu nemlendirecek bir urun ariyorum. Bu urun aklima yatti fakat yasim geregi agir gelir mi diye dusunuyorum. Neutrogena ile bunun arasinda kaldim hangisi yasima daha uygun gelir ki acaba :-)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...