27 Nisan 2012

PASTEL TERRACOTTA MOSAİC BLUSH ON (NO:6)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Pastel,benim en sevdiğim ve en başarılı bulduğum yerli kozmetik markalarından biri.Ürünlerini çok severek kullanıyorum ve kalitelerini/performanslarını gayet beğeniyorum.


Bugün size Pastel'in terracotta serisine ait şeker mi şeker bir allığından bahsedeceğim =)

Fırınlamış ürünlere ayrı bir zaafım olduğundan daha önce bahsetmiştim.Bu seri 6 renkten oluşuyor ama 6 numarayı hem deneme amaçlı hem de güzel rengi ve yapısından ötürü görür görmez bayılarak almıştım =) Resimden de gördüğünüz üzere içerisinde altın ışıltılar bulunduran,çok şeker pembiş bir allık bu.

Pigmentasyonu ve renk verişi gayet güzel,fırçayı allığa 1 defa batırıp cildinizde gezdirmeniz yetiyor.
İçindeki ışıltılar yüzde fazla sırıtmıyor ve renk canlı duruyor ciltte.Yaz ayları için ideal bir allık,özellikle beyaz tenlilerde nefis duruyor.Kalıcılık da gayet iyi,bütün gün yüzümde durdu ve tazeleme ihtiyacı hissetmedim bile.Allığın tek kötü yanı var o da çok tozuması ama bu durum benim için sorun değil.

Watsons'tan 25 TL 'ye almıştım yanlış hatırlamıyorsam.Serideki diğer renkler de çok güzel gidip bakmanızda fayda var.Bu allıktan çok memnun kaldığım için belki ilerleyen günlerde diğer renklerini de alırım.

Bir allık yazımızın daha sonuna geldik,umarım beğenmişsinizdir =) 
...Şimdiden hepinize mutlu hafta sonları...

4 yorum:

  1. renk çok canlı.. çok beğendim.
    Ben de bloğuma beklerim. Sevgiler..

    nymphatthelake.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok seviyorum ben de fırınlanmışları <3

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten f/p oranı yüksek bir ürün.

    YanıtlaSil
  4. Renk cok yazlik duruyor telefondan mi bilmiyorm pembeden cok mercan gorundu bana:) gule gule kullan:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...