9 Nisan 2012

ORİFLAME VERY ME FAT LASH MASKARA

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Bu aralar hiç rimel postu girmediğimin farkına vardım ve geçenlerde şurada bahsettiğim rujumla birlikte Oriflame Türkiye'den kazandığım rimeli de yorumlamak istedim.



 Oriflame'ın birçok rimelini kullanmış biri olarak bu rimelini beğenmedim." Zaten 6 TL'lik bir rimelden ne bekliyordun ki ? "dediğinizi duyar gibiyim fakat diğer kullandığım rimellerinden o kadar memnun kalmıştım ki bunun vasat çıkması beni resmen hayal kırıklığına uğrattı.Demek ki diğer Oriflame rimeller beklentilerimi yükseltti :)


  • Fırçası resimden de gördüğünüz gibi şişman ve plastik.Normalde plastik fırçalardan gayet iyi performans alırım ama bundan alamadım ne yazık ki :S
  • Rimelin gayet ince bir yapısı var,5 kat da sürseniz topaklanmaz o derece yani.
  • Kalıcılığı gayet iyi ve birçok Oriflame rimelde olduğu gibi bu da göz altına pul pul dökülmüyor.
  • Özellikleri arasında kirpiklere dolgunluk ve uzunluk verdiği geçiyor ama ben bu özelliklere denk gelemedim nedense.Bence bu rimelin en güzel yaptığı şey kirpikleri tek tek ayırıp boyamak :)
  • Fiyatı yukarda da bahsettiğim gibi gayet uygun ama dümdüz ve hacimsiz kirpiklere sahipseniz,benim gibi siz de memnun kalmazsınız bu rimelden büyük ihtimalle.

5 yorum:

  1. Bende aldım bu rimelden hiç begenmedim uzun göstermek yerine birbirine yapıştırdı kipriklerimi

    YanıtlaSil
  2. Bende kolay kolay rimel beğenmem,lancome hypnos ve max factor false lash effect en beğendiklerim

    YanıtlaSil
  3. bir de fırçası tarak gibi olanı var, dehşet bişşey.. sürünce o kadar farklı oluyo ki kirpiklerim, türkan şoray gibi aynı, bence bu very me serisi çok kötü.. boşver sen, o dediğimi al..:)))

    YanıtlaSil
  4. adı maxi lash canm bu ayki kataloga 6.90 fiyatı şaka gibi. ben 3 arkadaşım için isteyeceğim.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...