23 Nisan 2012

MİSSHA THE STYLE PERFECT CONCEALER (LİGHT BEİGE)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Missha markasından ve BB kremlerden birçoğunuz blogum yani benim sayemde haberdar oldunuz...Hatta yine benim sayemde BB krem sahibi de oldu çoğunuz =)
O yüzden BB kremlerle ilgili tecrübelerime çok güvendiğinizi bana her seferinde maillerinizle ve blogum aracılığıyla belli ediyorsunuz,eksik olmayın  =)
 Neyse konuyu fazla uzatmadan,belki bazılarınız duydunuz,bazılarınız duymadınız ama sevindirici haber geçenlerde geldi,Missha markası artık Türkiye'de!!!Sunstyle güvencesiyle Missha'nın birçok ürününe şu adresten ulaşabilirsiniz;)


 Geçenlerde deneme aşamasında olduğum bazı Missha ürünlerini blogumda tanıtacağımdan bahsetmiştim hatta Missha hariç elimde başka markaların da BB kremleri mevcut onlara da zamanım oldukça kıyaslamalı bir şekilde yer vereceğim blogda ;)


Bugünki tanıtacağım ürün Missha'nın gene sevilerek kullanılan kapatıcısı.Ürünü birçok kez makyajımda kullandığım için artık sağlıklı yorumlarımı sizlerle paylaşabilirim =)
  • Biraz sert bir yapısı var.Fırçayla falan dağıtınca çizgi çizgi kalma durumu söz konusu oluyor.O yüzden ürünün mutlaka elle dağıtılması lazım,çünkü elin ısısıyla birlikte yapısında yumuşama oluyor ve kolay dağıtılabiliyor.
  • Kapatıcılığı aşağıdaki resimden de gördüğünüz üzere gayet iyi.(Sol bileğimde hiçbir şey yok damarlardan da belli oluyordur zaten,sağ bileğimde ise Missha kapatıcı var ve damarlar hiç belli olmuyor).
  • Kalıcılık iyi dağıtıldığı ve pudrayla sabitlendiği takdirde iyi.Çünkü sabitlenmezse gözaltı çizgilerine doluyor ve ortaya kötü bir görüntü çıkıyor.Ben o yüzden kapatıcıyı sürdükten sonra transparan pudrayla güzel bir şekilde sabitliyorum ürünü ve sorun yaşamıyorum.
  • Ürünün LİGHT BEİGE ve NATUREL BEİGE olmak üzere 2 rengi mevcut sadece.Bendeki renk light beige.Missha'nın BB kremlerinin aksine sarı alt tonlu bir renk ve beyaz tenli biri olarak cildime tam uydu.
  • Ürün 3 gr ama yoğun bir yapısı olduğundan çok az miktar kullanmak yetiyor,o yüzden uzun süre kullanılabilir.
  • Ürünü buraya tıklayarak 15 TL'ye satın alabilirsiniz ;)

5 yorum:

  1. Açıklayıcı bir yazı olmuşş=)bende o internet sitesinden almayı düşünüyordum ama güvenememiştim artık alabilirmm=))

    YanıtlaSil
  2. bnde missha nın bb kremimini aldım o siteden.ertesi günde elime ulaştı.bi sorun olmuyo yani.güwenle alışweiş yapabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. ben sadece normal BB kremini denedim Misshanin kirmizi kapta olanini, 23 cok gri duruyordu, 21 renk olarak iyiydi ama yapi olarak bayagi nem vericiler ve bende sivilce olusuyordu cok kullandigimda, ama ciltde problem olmayanlar icin kesin güzel bir üründür : )

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. merhaba öncelikle çok güzel açıklamışsın.ancak ben bir iki şey sormak istiyorum.Bu kapatıcı sadece göz altı morlukları için mi kulanılabilir.Yani sivilce ve kızarıklıklar için kullanılmaz mı?hasas ciltlere uygun mu ki kususra bakma uzuzn oldu:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...