1 Nisan 2012

La Roche Posay Effaclar Duo (Cilt Bozukluklarına Karsı Nemlendirici Krem)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

 Öncelikle belirtmek istiyorum ki  23 yaşındayım.Geniş gözenekli,hassas,karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim.Sivilce ve akne sorunum yok çok şükür ama arada hormonal mi,stressel mi olduğunu bilemediğim küçük küçük yağ bezeleri çıkıyor cildimde,bunlar da ister istemez cildin pütür pütür gözükmesine neden oluyorlar.Aslında çok rahatsız edici boyutta değiller ama ben gene de rahatsız oluyorum.O yüzden bu duruma artık bir çözüm bulmak istedim.Aslında geçen yıllarda bu sorun için doktora gitmiştim ama onlar da her seferinde birkaç ilaç yazıp yolladılar.Okey ilaçlar kullanıldığı sürede cilde etki ediyorlardı ama ne zaman kullanmayı kessem yine aynı sorunla başbaşa kalıyordum.Ayrıca ilaç kullan kullan nereye kadar?


İşte bu durumdan mütevelit,uzun zamandır cildimdeki sorunlara iyi gelecek bir cilt bakım markasını araştırıp duruyordum.Araştırmalarım doğrultusunda,kullanıcı yorumlarına da bakarak cildime en iyi gelecek markanın La Roche Posay olduğuna karar verdim.Elimdeki cilt bakım ürünlerim de bitince tamamen radikal bir değişikliğe gidip {ilk başta Effacler Duo olmak üzere} La Roche Posay ürünlerine şans verdim.


"Çok uzattın ama yorumlara geç" dediğinizi duyar gibiyim :) ama mevz-u bahis cilt bakım ürünleri olunca çok titizleniyorum.Cilt tipimi,rahatsızlıklarımı ayrıntılı bir şekilde buraya yazıyorum ki siz de paralel sorunlara sahipseniz alın kullanın ürünleri diye.Yoksa diyelim ürün sizin cilt tipinize uymadı,cildiniz ürüne karşı olumlu bir reaksiyon vermedi ya da bendeki etkiler sizde oluşmadı sorumluluk almak istemem yani..


Yukarıda ayrıntılı şekilde ürünün ne işe yaradığını okudunuz.Peki benim yorumlarım ne bu ürünle ilgili ?
  • Akneli,tıkalı gözenekli,berrak olmayan kısacası sorunlu ciltler için bu krem.Bu sorunlara sahip değilseniz almanıza gerek yok bence ki bu sorunlara sahip değilseniz cildden dünyanın en şanslı insanlarındansınız,kıymetini bilin.Kıskanıyorum sizi :) 
  • Kremle jel arasında bir yapısı var,o yüzden gayet hafif.Sürer sürmez cilt tarafından kolayca emiliyor ayrıca hiç yapış yapış ve yağlı bir his bırakmıyor ciltte.
  • Kremi düzenli olarak 3 aydır günde 1 kez olmak üzere kullanıyorum.Cildimde etkisini yaklaşık 2-3 haftada gösterdi.Kremle ilgili ilk gözlemlediğim şeyler cildimin daha pürüzsüz ve berrak olmasıydı.Gözeneklerim küçüldü ve eskiye nazaran göze batmaz duruma geldiler.Cildimdeki siyah noktalar ve inatçı yağ bezeleri zamanla azaldılar,şimdi çok nadir olsa da belirli zamanlarda birkaç tane çıkıyorlar.
  • Nemlendirmesi benim cildime yeterli geliyor ama çok kuru ciltlere yeterli geleceğini pek sanmıyorum.
  • Karmadan yağlıya dönük bir cilde sahip olduğumu yukarda belirtmiştim.Bu krem cildimdeki yağ dengesini mükemmel bir şekilde sağladı.O yüzden artık cildim parlayacak mı,yağlancak mı gibi sorunlar yaşamıyorum.
  • Yağlanma sorununu ortadan kaldırdığı için mükemmel bir makyaj bazı kendisi.Makyaj yapmadan önce mutlaka bu kremi sürüyorum cildime ve gün boyu yağlanma,parlama sorunu yaşamadan,hatta makyajımı tazeleme gereksinimi bile duymadan mis gibi ortalarda geziniyorum ^_^
  • Aslında cilt bakım ürünlerinde parfüm/fragrance olmasını sevmiyorum ama bununki hiç rahatsız etmeyecek tarzda,güzel bir koku.
  • Çoğunuz sevineceksiniz biliyorum,ürün paraben içermiyor :)
  • Uzun lafın kısası bu ürün vaat ettiği çoğu şeyi paşa paşa yerine getiriyor o yüzden benim için bir nevi mucizevi bir ürün oldu kendileri!Ayrıca cilt bakım rutinimin de vazgeçilmez parçası artık.Ömrüm yettiği sürece alır kullanırım ben bunu.Yukarıdaki cilt sorunlarına sahip olan herkese de öneririm.
  • Kremin benim için tek kötü yanı fiyatı :S Krem, 40 ml ve tekli fiyatı 50 TL.Bu fiyata değer mi ?değer orası tartışılmaz bile ama gene de pahalı işte :) Fakat size de tekli fiyatı çok geliyorsa,benim gibi onlineeczanem.com 'dan bir alana ikincisi %50 indirimli kampanyasından ikisini 72 TL ye alabilirsiniz ;)

    Ayrıca içeriğe dikkat edenler için içeriğini de fotoladım,burdan içeriğini okuyabilirsiniz:

    14 yorum:

    1. ne güzel problemine çözüm olmuş canım.. izlere etkisi var mı peki?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. izleri geçirme gibi bir vaadi yok zaten cnm,izlerime bir etkisini görmedm...

        Sil
    2. Sonunda beklenen yazı yazılmııış :D Ellerine sağlık canım ayrıntılı güzel bir yazı olmuş. Kafamdaki tüm soru işaretlerini sayende giderdim. Elimdeki nemlendiriciler biter bitmez kendisinden bir tane edineceğim

      YanıtlaSil
    3. Bende effaclar k vardı bir de yüz yıkama jeli,pek etkisini göremedim,jel cildimi kuruttu krem nemlendirmekte yetersiz kaldı,akne olayına da çok etkisi olmadı acaba bu etki eder mi emin olamıyorum:S

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. ben de effacların yüz yıkama jeli de var memnunum şimdilik ama effaclar k yı denemedim o yüzden bilemeyeceğim etkisini.effaclar duo ödül amış bir cilt ürünü,benim cildimde harikalar yarattı ama her cilt aynı reaksiyonu vermeyebilir tabi ki yukarda da belirttiğim gibi...

        Sil
    4. bütün bu sorunlara ben de sahibim.
      artı olarak sivilce izlerim de var. ama sanırım ürünün güneş koruyucu etkisi yok. yani makyaj altı olarak kullanırken ayrıca bir de güneş koruyucu mu sürüyorsun onu merak ettim?

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. Gunes koruyucu etkisi yok evet ama kullandgm fondoten ve bb kremler gunes korumasna sahip o yuzden ihtiyac duymuyorm.

        Sil
    5. çok faydalı bir post olmuş teşekkürler:)))

      YanıtlaSil
    6. içeriğinde gözenek açıcı bir etkisi var yazıyor ve bende de yukarıda seninde belirttiğin gibi geniş gözenekli karmadan yağlıya dönük bir cilt tipim var.açıkçası gözeneklerim dahada açılırsa ne yaparım düşüncesi var kafamda.o yüzden emin olamıyorum bu ürün için.umarım dahada açmaz gözeneklerimi.ama yorumların içimi rahatlattı.güzel yazın için sağol:)

      YanıtlaSil
      Yanıtlar
      1. canım ordaki gözenek açıcıdan kasıt,tıkalı gözenekleri açıyor ve sivilce/komedon oluşumunu engelliyor.yani gözenekleri genişletmiyor.aksine tıkalı gözeneklerdeki kir ve yağ oluşumunu engelliyor,gözenekler daha da büyümüyor.

        Sil
    7. Okuduğuma çok sevindim. Benim de yağ bezelerim var ve ne yapsam gitmiyor. Doktor bana iğneyle ucunu del, sık diyordu çünkü benim yağ bezelerim uçsuzdu. Annem eskiden güzellik uzmanı olduğu için ona yaptırıyordum ama 2 gün yara bere içinde geziyordum. Galiba tekrar temizletip, hemen bunu kullanmaya başlasam çok etkili olur :)

      YanıtlaSil
    8. http://urun.gittigidiyor.com/kozmetik-kisisel-bakim/la-roche-posay-effaclar-duo-tester-hediyeli-71898846

      Ürün cilt tipime uygun olmadığı için satıyorum, duyurabilir misiniz?

      YanıtlaSil

    Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...