12 Nisan 2012

COASTAL SCENTS FIRÇALARIMIZ GELDİ =)

Aswangınkosesi kuzumla gayet uygun fiyata ortaklaşa aldığımız ve dört gözle beklediğimiz Coastal Scents fırçalarımız bugün elime ulaştı :)Aşağıdaki gördüğünüz fırçalar bana ait.Fırçaların fiyatlarına göre kalitelerini çok ama çok beğendim.Kılları yumuşacık ve hunharca kıllarını çekmeme rağmen elime hiç kıl gelmedi :)


 Bunlar da Aswangınkösesi 'nin fırçaları :)Kargolanmak için can atıyorlar :)


Ayrıca bundan önce de Coastal Scents 'ten fırça alışverişi yapmıştım,yine birçok fırça almıştım ama onları tanıtmamıştım size.İlerleyen günlerde aldığım bütün fırçaları sıra sıra tanıtmayı planlıyorum.O yüzden beni izlemeye devam edin :)

Coastal Scents sitesine ışınlanmak için tık tık...

22 yorum:

  1. Ayyy nihayet geldiler ben strese girmiştim 2 haftadır! :D Güle güle kullanın ikinizde bebeklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yerim seni kızım :D

      Sil
    2. ben ikinizi de yerimmm olümmmm :DD

      Sil
  2. teşekkür ederiz bitanem,daha güzelleri senin olsunn,öperimmm !!!

    YanıtlaSil
  3. canım gumrukten gecerken sorun oldu mu? ya da bu sıteden baska bı urun sıparısı verdınız mı nasıl kalıtesı farların acaba :) ben de deneyeyim çok gusel anlatmıssın ımrendım :) oporumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben yasaktan sonra sadece fırça aldım fırçaların hepsi geçti,hiç sorun yaşamadım çok şükür ama far paleti alan bir arkadaşın kargosu gümrükte takılmıştı.yani o yüzden far falan almanı önermem.

      Sil
  4. Ben de çok almak istedim ama fırça fiyatına göre kargo ücreti deli gibi pahalı. 2 kişi ya da 3 kişi alırsan çok ekonomik oluyo tabi.

    YanıtlaSil
  5. benim yüz fırcalarının dışında 5-6 göz fırçam var kafam karışıyor hangini kullansam diye düşünüyorum makyaj yaparken:) Allah kolaylık versin bolca fırçan olmuş :) güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar ne ki evde bunun 2 kati kadar daha firca var ama kullanim acisindan kolay oluyor.hem fazla firca goz cikarmaz:P

      Sil
  6. Gule gule kullanin ikinizde=)))

    YanıtlaSil
  7. Kargosu pahalı diye almamıştım ben dee :( çok güzel görünüyorlar güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  8. Kargo ücreti ne kadar ödediniz bende istiyorum fırçalardan güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  9. Kargo ücreti ne kadar ödediniz bende istiyorum fırçalardan güle güle kullanın ;)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullanım cok guzel fırçalarınızı kargo ücreti ne kadar ödediniz bende almak istiyorum merak ettim kargo fiyatını;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. takipsiz 18 dolar,takipli 37 dolar tuttu bu aldıklarımız...

      Sil
  11. canım güle güle kullanın. ben tüm dış sitelerden umudumu kesmiştim. demek fırça alabiliyoruz hımmm :) keşke eski özgür günlere dönsek de farklar allıklar rujlar havada uçuşsa yine :)

    YanıtlaSil
  12. isteyen varsa alalım bir kaç kişiyle

    YanıtlaSil
  13. isteyen varsa alalım bir kaç kişiyle ortaklaşa

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...