30 Nisan 2012

LUXYBOX NİSAN KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

LuxyBox Nisan kutusu bugün elime ulaştı.Bakalım bu ayki kutudan neler çıkmış?


LuxyBox'ın her geçen gün kendisini daha da geliştirdiği gözümden kaçmıyor.Bu ayki kutu da özellikle oje severleri çok sevindirecek türden,baksanıza kutudan tam boy Essie oje çıktı.Hem de tam yazlık,süper bir renk benimkisi =)

Diğer ürünlere geçecek olursam,Lanvin markasını hiç duymamıştım.Böylece ürünlerini deneme şansına sahip oldum =)
Ayrıca törpü de dahil olmak üzere onları seyahat çantama attım bile.Çünkü tester ürünleri kullanım kolaylığı olduğu için seyahatlarımda kullanıyorum,hem çok yer kaplamıyorlar hem de 4-5 kullanımdan sonra bittikleri için,çöpe atıp eve dönüyorum =)


Bir LuxyBox kutusunun daha sonuna geldik :P 
Siz de LuxyBox 'a üye olup her ay birbirinden seçkin kozmetik markalarıyla tanışmak istiyorsanız burayaaa tıklayın.
(DAVETİYE KODU : vhv101)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...