5 Nisan 2012

VANİLYACLUB NİSAN AYI KUTUSU

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.





Bu ay ki VanilyaClub kutumdan bunlar çıktı efendim.Önceki kutuların daha dolu dolu olmasından ve daha çok orijinal boy ürün çıkmasından mıdır nedir bu ay ki kutu beni hayal kırıklığına uğrattı.

Tester cilt bakım ürünlerini zaten kullanmıyorum,birkaç kullanımlık ürünlerin tam etkilerini ciltte göstereceklerine inanmıyorum çünkü.
Parfümün kokusu hoş ama yaşıma ve tenime göre biraz ağır.
Ruja değinecek olursam kutudan çıktığına çok sevindim ama sonrasında renginden dolayı hayal kırıklığına uğradığım bir ürün oldu kendisi.Bu rujla ilgili ayrıntılı yazı hazırlayacağım için renginin fotosunu falan çekmedim ama diğer bloglarda görmüşsünüzdür mutlaka.Şöyle güzel bir pembe,kırmızı falan koysalarmış keşke ne güzel olurmuş:)Kesinlikle tek başına kullanamayacağım bir renk,diğer rujlarımla falan karıştırmayı düşünüyorum,ortaya güzel sonuçlar çıkarsa öyle kullanırım.

Umarım VanilyaClub önümüzdeki aylarda bizi yine dolu dolu kutularıyla mutlu eder:)

...Siz de aylık 35 TL'ye VanilyaClub'a üye olmak istiyorsanız lütfen buraya tıklayın...

2 yorum:

  1. Aynı fikirdeyiz, dopdolu bir Mayıs kutumuz olur umarım.;)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir iki aylık kutuya üye oldum ama sonuç hep hüsran oldu. Gerçi sanırım insanların haklı tepkisinden sonra düzeltmeye başladılar kutuları.

    Bu arada ben de bir hediye çekilişi düzenliyorum, tek şart izleyicim olmak. Katılmak isterseniz buyrun http://kahvegibi.blogspot.fr/2012/04/hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...