4 Nisan 2012

ORİFLAME WONDER COLOUR LUSTRE RUJ (GLOWİNG CORAL)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Bu ruju Oriflame Türkiye'nin twitterda düzenlediği bir yarışmada kazanmıştım.Bunun yanında 2 tane daha ürün gönderdiler ama onları da ilerleyen günlerde tanıtmayı planlıyorum.
Oriflame rujlara,önceden kullandığım için yabancı değilim.Hatta bazı rujlarını yapı,renk ve kalıcılık konusunda çok beğeniyorum.


 Wonder Colour Rustre serisini Oriflame yeni çıkarmış sanırım,çünkü daha önce hiç denk gelmemiştim.Ambalajını çok beğendim rujun,gördüğünüz üzere çok cici bir ambalajı var =)


Renk glowing coral (parlak mercan) olarak geçiyor.Pembe tonun baskın olduğu bir mercan rengi bu.Metalimsi parlaktıkta,dudakta gayet canlı duruyor.Bu tonları seviyorum ve özellikle de beyaz tenlilere çok yakıştırıyorum.Sürülüşü gayet kolay,yumuşak bir yapısı var ama nemlendirme konusundan ne yazık ki çok başarılı değil.Fakat kalıcılığını beğendim,hemen silinip gitmedi dudaklarımdan.


Şimdi gelelim benim için kötü olan yanına.Aslında koku konusuna çok takık biri değilimdir ama rujun o kadar baskın bir kokusu var ki ben bile rahatsız oldum.Keşke şu koku işini ayarında yapsalarmış,cidden çok rahatsız ediyor.Sürünce buram buram hissediyorum kokuyu :S

Ürünün normal fiyatı 18,90 TL ama almak isterseniz kataloglarda ara ara indirime giriyor.

1 yorum:

  1. kesinlikle aynı fikirdeyim rengi vs çok güzelde kokusu ev tadı beni de rahatsız etti, hatta boğazımı gıcık bile etti :(

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...