14 Nisan 2012

BİODERMA SENSİBİO H20 YENİLENDİ !!!

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

Şurada uzun uzun bahsettiğim,çok severek kullandığım ve vazgeçilmezler listeme eklediğim Bioderma Sensibio H2O 'nun ambalajı yenilenmiş!


Biliyorsunuz eskiden ürünü pamuğa damlatarak kullanıyorduk ama şimdi ambalaja pompa eklenmiş.Aşağıda gördüğünüz pompaya pamuğunuzla bastırıyorsunuz ve pamuğunuza istediğiniz kadar ürün alabiliyorsunuz.


Yeni ambalajı çok beğendim açıkçası.Eskisine nazaran daha pratik,kullanışlı ve hijyenik olmuş.

*Ürün firma tarafından deneme/hediye amaçlı gönderilmiştir.

7 yorum:

  1. Bu yeni şişe harika olmuş gerçekten :)elimdekiler bitince yenilerden alıcam bende ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok sevdim daha kullanışlı olmuş :)

      Sil
  2. bu siseleri ben de cok begeniyorum, özellikle asetonda bunlari tercih ediyorum. ben aldigimda bu sise yoktu daha tüüh :/

    YanıtlaSil
  3. böyle çok daha pratik olmuş, güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  4. e ben yeni aldım bana eski kapaklı yolladırlar >:( böyle daha kullanışlı olmuş güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. Stocklarda eskiler bitene kadar bunu göndermezler online siparis edince sanirim, hic daha önce böyle kullanmadim, umarim daha pratiktir gercekten ; )

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...