18 Nisan 2012

BEN NYE LUXURY BANANA POWDER

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com 'a aittir.

 Ben Nye,Kryolan gibi tv,tiyatro ve sahne makyajlarında kullanılan başarılı bir marka.Özellikle bugün  tanıtacağım pudrası yurtdışında çok severek kullanılıyor.Mua'daki yorumlardan da belli oluyordur zaten,tık tık...


  Size şu yazımda transparan pudraların ne işe yaradığından ve Kryolan Transparan pudradan uzun uzun bahsetmiştim o yüzden transparan pudra nedir,ne işe yarar gibi sorulara açıklık getirmeyeceğim bu yazımda.

Direk ürünle ilgili yorumlarıma geçmek istiyorum:
  • Çok çok çok ince bir yapısı var o yüzden cilde homojen ve kusursuz bir şekilde dağıtılabiliyor.Cilde sürüldüğü an ciltle harika bir şekilde bütünleşiyor ve ciltte pudra var mı yok mu hiç belli olmuyor.
  • Trans pudra olduğundan kapatıcılık özelliği yok sadece makyajın mat,ipeksi bir şekilde bitirilmesini ve kalıcı olmasını sağlıyor.Yani bu pudrayı makyajınızı tamamladıktan sonra tüm yüzüne sürüyorsunuz ve parlama/yağlanma gibi sorunlarınız varsa onlardan kurtuluyorsunuz.Saatlerce makyajınızı tazeleme ihtiyacı hissetmiyorsunuz.
  • Ürünün 4 rengi mevcut bendeki BANANA rengi,cilt rengimle birebir uyuştu zaten çok çok az renk veriyor cilde.
  • 42 gr ve 85 gr olmak üzere iki çeşidi mevcut.Bendeki 85 gr,vakt-i zamanında yurtdışından 10 dolar gibi komik bir rakama almıştım.Türkiyede 49 TL 'ye satılıyor.
  • Üzücü haber,bu pudra da birçok kozmetik ürünü gibi içerisinde paraben barındırıyor.
  • En güzel uygulamayı kabuki fırçayla elde ettim.
Peki Kryolan mı,Ben Nye mi?
İkisini de severek kullanıyorum ama Ben Nye'in yapısı daha çok hoşuma gitti.Çünkü Ben Nye pudranın tozları Kryolan Transparan pudraya göre daha ince.Kesinlikle ciltte var mı yok mu anlamıyorsunuz bile.
Ben Nye'in renk tonları daha cazip.
Kryolanın ambalajı hiç kullanışlı değil,Ben Nye'in ambalajı daha kullanışlı.
Ben Nye pudra,Kryolan pudradan daha ucuz.
Fakat paraben olayını çok takanlar varsa Kryolanı öneriyorum çünkü Ben Nye'de paraben bulunuyor ama Kryolan'da paraben bulunmuyor.

3 yorum:

  1. Ben Kryolan cılardanım ama evet ambalajı daha kullanışlı gözüküyor ve madem daha ince denemekte fayda var :) teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kelebekinruyasi,trans pudra kullanıyorsan kesinlikle tavsiye ederim ;)

      Sil
  2. Nette bakıyorum baana'yı hep zenciler, melezler, esmerler kullanıyor. Swatchlar hep koyu tenliler üzerine. Beyaz tenliler için pudranın hangi tonu uygun biliyor musun ?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...