7 Mart 2012

VanilyaClub Şubat ve Mart Kutuları

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.


Şubat Kutusu:



Şubat kutusu sevgililer günü konsepti için hazırlanmış dolu dolu bir kutuydu.İçerisinden çıkanlara tek kelimeyle bayıldım!Şampuanlar hariç kutudan çıkan markaları daha önce denememiştim.Ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum:)Özellikle mükemmel ambalajıyla ve fiyatıyla(!) far çok dikkatimi çekti.Kullandıktan sonra ürünlerle ilgili yorumlarım blogda olacak ;)

Mart Kutusu:



Mart kutusu bugün elime ulaştı.İçerik olarak şubat kutusu daha güzeldi ama bu kutuda da daha önce kullanmadığım birçok seçkin markanın ürünleri olduğu için beğendim.Ürünlerle ilgili yorumlar yine denedikten sonra ayrıntılı şekilde blogda olacak;)

 Siz de Vanilya Club'a üye olup her ay birbirinden seçkin markaların ürünlerini denemek istiyorsanız buraya tıklayın...

2 yorum:

  1. Şubat kutusunu ben de daha çok beğendim. Sana da gördüğüm kadarıyla Şubat'ta far gelmiş. :D Rengini merak ettim, swatch isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sana gelen kadar güzel bir renk değil ama yine de benm çok sewdiğim ve günlük makyajlarda kullanılabilen çok güzel soft bir renk gelmiş bana da :)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...