15 Mart 2012

♥ TANGLE TEEZER MUCİZE TARAK ♥



 ÜRÜN HAKKINDA:
Tangle Teezer, en karışık saçları bile acısız ve kolaylıkla açmak, saçlarınızdaki kırıkları önlemek ve saçlarınızın kolaylıkla şekil almasını  sağlamak üzere tasarlanmıştır.
Tangle Teezer ile artık karışık saçlar sizin için dert değil…
Sağlıklı, bakımlı ve parlak saçları şimdiye kadar kullandığınız taraklarla elde edemezsiniz.
Saçlarınıza uygun tasarıma sahip olmayan eski tarak ve saç fırçaları uzun ve dolaşmış saçlarda kırılmalara neden olarak sizi strese sokabilir ve zaman kaybetmenize neden olur.
Saçlarınızın en önemli düşmanı makine üretimi olan ve dişlerinde pürüzler bulunan saç fırça ve taraklardır.
Bu tür ürünleri kullandığınızda hasas olan saçlarınız koparak dökülür sağlıklı saçlarınız ise yıpranarak zayıflar. Normal saç fırçaları sert diş yapıları ile saç derinize de zarar verir.
Ayrıca saçınıza uygun olmayan normal saç fırçaları ile ne kadar uğraşırsanız uğraşın dilediğiniz modeli
ve şekli saçlarınıza kazandıramazsınız. Bütün bu olumsuzlukların yanında saçlarınıza gereğinden fazla
zaman harcamış olursunuz.
Tangle Teezer özel olarak tasarlanmış dişleri ile saç derinize zarar vermeden  saç kırılmasına neden olmadan saçlarınızın dolaşıklığını  giderir ve saç  tasarımlarınız için size kolaylık sağlar, en önemli özelliği ise saçlarınıza ayırdığınız vakti azaltarak size zaman yaratır.
Saçlarınızı bu sorunlardan korumak  sağlıklı ve gösterişli saçlara sahip olmak ise tamamen sizin elinizde…
Normal saç fırçalarınızı Tangle Teezer ile değiştirin ve farka yaşayarak tanık olun...

Sizi bugün muhteşem bir ürünle tanıştıracağım:)Blogumu takip edenler bilirler;ben ince telli,gür,kuru,dalgalı ve gayet uzun saçlara sahibim.Hatta bir yazımda saçlarımla ilgili sorun yaşadığımı;saçlarımı açmanın benim için tam bir işkence olduğundan bahsetmiştim..Taa kii bu tarakla tanışana dek!Belki inanmıyor olabilirsiniz ama yukardaki vaat ettiği herşeyi güzelce gerçekleştiriyor.Saçlarımı açma işkencem sona erdi bu tarak sayesinde.Eskiden 10-15 dakikada açtığım saçlarımı artık 3 dakikada kolayca ve zarar vermeden açıyorum.(Evet dakika tuttum :))
Ayrıca eskiden saçlarımı açarken birsürü saçım dökülürdü ama bu tarakla saçlarım pek dökülmüyor,hem de tararken çektiğim acı minimuma indi:)
Bundan sonra sürekli kullanacağım bir tarak kendisi.Cidden büyük bir beklentim yoktu ama vaat ettiği herşeyi gerçekleştirmesi beni gerçekten çok şaşırttı.Tarağın kalın telli veya aşırı kıvırcık saçlarda nasıl performans vereceğini bilmiyorum ama benim saç tipim gibi bir saç tipine sahipseniz ve saçlarınızı açma konusunda sıkıntı yaşıyorsanız;sizin de memnun kalacağınızı düşünüyorum.
Ürünü buraya tıklayarak 19.90 TL'ye satın alabilirsiniz...

5 yorum:

  1. Bugün bende tam bu siyah rengindekini alsammi diye elimde tutmustum marketde : D Almanyada fiyati ~15 Euro ve saclarimi acmakta hic bir problem cekmedigim icin gerek duymadim ve almadim, ama merak etmiyorda degilim desem yalan olur ; )

    YanıtlaSil
  2. Canım süper haber bunu hemen deniyciğm
    xxx

    YanıtlaSil
  3. Bu arada blogumda mimin var talı kuş
    xxx

    YanıtlaSil
  4. Canım sen bu adresten mi aldın? Normalde iki katı fiyatı

    YanıtlaSil
  5. Canım gösterdiğin siteden mi aldın? normalde iki katı fiyatı çünkü orjinal mi bu

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...