6 Mart 2012

NevaCare Sıvı Saç Kremi ve Saç Serumu

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Bu ürünler birçok bloga olduğu gibi bana da denemem amaçlı yaklaşık 4 ay önce gönderilmişti.Geldiği günden beri her banyo sonrası düzenli olarak kullandım dolayısıyla artık ürünlerle ilgili yorum yapabilirim :)
  1. NevaCare Nutritive Acil Bakım Sıvı Saç Kremi: Benim saçlarım yıllardır bir sürü kimyasal işleme maruz kaldıklarından gayet kuru,sert ve cansızlar.Bu yüzden banyoda saçlarımı yumuşatmak için bir sürü uğraş veriyorum :S Özellikle de banyodan sonra saçlarımı açmak benim için tam bir işkence ama bu ürünle o zorluktan kısmen de olsa kurtuldum diyebilirim.Saçlarımın fazla nemini aldıktan sonra bu ürünü saçlarıma püskürtüp,tarıyorum.Saçlarım eskiye nazaran daha çabuk açılıyor ve yumuşak oluyor.Ayrıca fönün,maşanın saçlara verdiği zararı azaltıyor.Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir saç kremi.Ürün 200 ml ve fiyatı 6,5 TL.
  2. NevaCare Nutritive Repair Glossing Serum: Önceden saç serumu olarak artık kaç şişe bitirdim bilmiyorum,şurada bahsettiğim ürünü kullanıyordum ve gayet memnundum ama NevaCare'in saç serumuyla tanıştım tanışalı başka serum kullanamaz oldum.Banyodan sonra ıslak saçıma 2 damla saç serumunu güzelce yediriyorum,saçlarım çok uzun olmasına rağmen fazlasıyla yetiyor.Gözle görülür şekilde saçlarımdaki kırıkları toparladı,eskiye nazaran daha sağlıklı ve daha canlı görünüyor saçlarım.Ayrıca ısıya maruz kalacağı zaman yine 1-2 damla sıkıp yediriyorum saçlarıma,böylece ısının saça verdiği zararı da minimuma indiriyor.Bu ürün bittikçe tekrar alabileceğim bir ürün,aşırı memnun kaldım hatta annemin de vazgeçilmez saç serumu oldu kendileri:)4 aydır hemen hergün kullanmamıza rağmen daha yarılanmadı şişesi o kadar da bereketli yani.Ürün 150 ml ve fiyatı 17 TL.

4 yorum:

  1. nerde satılıyor bu ürünler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internette bazı sitelerde satılıyor;)araştırma yaparsan bulabilirsin.

      Sil
    2. teşekkürler, hemen bakıyorum :)

      Sil
  2. glossing serum bence de 1 numara!

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...