23 Mart 2012

Maybelline Affinitone Fondöten

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.



 Genelde ucuz ürünlere önyargıyla yaklaşır çoğu kişi.Ama aslında ucuz ürünler de bazen iyi iş çıkarabildileri için denemede fayda var düşünüyorum.Bu ürün de onlardan biri..

Ben bu fondöteni Watsons'ta gezinirken,Maybelline fondötenlerde %20 indirim olduğunu görünce almıştım.Beğenmesem zarara uğramam mantığıyla almıştım yani çok büyük bir beklentim yoktu.Ama gel gelelim bu ürün beni çok yanılttı.Günlük makyaj yapcaksam ve de cilt rengimi daha düzgün ve pürüzsüz göstermek istiyorsam elim sürekli bu fondötene gidiyor artık!

Artık kullanmayan kaldı mı bilmiyorum ama yine de yorumlamak istiyorum bu ürünü.
  • Yoğun bir yapısı yok aksine gayet akışkan bir yapısı var.Dağıtması kolay.Cilde kolayca ve homojen bir şekilde yayılıyor.
  • Gayet akışkan bir yapısı var dedim ama cilde yayılınca pudramsı bir kıvama dönüşüyor ve gayet mat duruyor.O yüzden cildiniz kuruysa ya da pullanma gibi sorunlarınız varsa fondöteni iyi bir nemlendiriciyle alttan desteklemeniz lazım.
  • Kapatıcılığı azdan ortaya doğru,öyle aman aman bir kapatıcılığı yok yani.Ama çok problemli bir cildiniz yoksa yetiyor kapatıcılığı.Yine de çok kapatıcılık istiyorsanız üzerinden kapatıcı bir pudrayla geçerseniz gayet iyi bir kapatıcılık elde edebilirsiniz.
  • Yine yapısından ötürü ciltte asla maske gibi durmuyor,gayet doğal bir bitiriş sağlıyor.O yüzden günlük makyaj için ideal bir fondöten.Asla cildi boğmuyor ve ağırlık yapmıyor.
  • Cildim karmadan yağlıya dönük olduğundan ne zaman fondöten sürsem üzerine mutlaka pudra geçerim ki gün boyunca yağlanma sorunum minimuma insin.Bu fondötende de aynısını uyguluyorum;kalıcılık konusunda bir sorun yaşamadım ve cildimde parlama/yağlanma sorunları olmadı gün boyunca.
  • Sivilce,alerji gibi şeyler yapmadı cildimde.
  • Bendeki 14 creamy beige rengi,beyaz tenlilere ve açık buğday tenlilere uyacak sarı alt tonlu bir renk.
  • Fiyatı 12-18 TL aralığında değişiyor.
  • 30 gram ama uzun süre gidecek türden bir fondöten değil.Yoğun bir yapısı olmadığından biraz fazla kullanmak gerekiyor çünkü.
  • Ben en iyi uygulamayı ellerimle sağladım.

10 yorum:

  1. her gün kullanmama rağmen baya uzun süre gidiyor.yüzdede çok hafif bir yapısı var fondoten gibi agır diil.sewiyorum o yüzdenn=))

    YanıtlaSil
  2. Çok fazla fondöten kullanmıyorum ama gün içinde kullanmam gerekirse bu fondöteni kullanıyorum. Cildim sorunlu olmadığı için kapatıcılığı bana iyi geliyor suratımda hiç bir şey yokmuş gibi gösteriyor. Belki bir yıldan fazladır kullanıyorum ama ben daha 3. fondötenimi bitirmek üzereyim. Birini kaybettim yarım kullanılmış halde :) Yani benim için kullanım süresi uzun geliyor küçük olmasına rağmen. Özel olduğunu düşündüğüm zamanlar için Dioskin nude fondötenini kullanıyorum. İkisinden de çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben beauty blender ve fircayla da suruyorum,o urunler fazla fondoten emdigi icin fazla gitmiyor bana.

    YanıtlaSil
  4. fondöten kullanmayı sevmeyen biri olarak bayıldım diyebilirim.yüzde fazlalık gibi durmuyor gayet doğal gözüküyor.ben çok sevdim.yüzüm karma bana uydu ve 14 tl'ye almıştım.kesinlikle öneririm :)

    YanıtlaSil
  5. fondöten kullanmayı sevmeyen biri olarak bayıldım.yüzüm karma bana uydu sadece kuruyan yerlere nemlendirici sürüyorum uygulamadan önce.yüzümde doğal duruyor ve kalıcı.kesinlikle ben de öneririm.ayrıca 14 tl ye almıştım. :)

    YanıtlaSil
  6. Nedense bu fondöten almanyada hic yok, güzelde yorumlar okuyorum daima hakkinda : )

    YanıtlaSil
  7. bu fondötenden kaç tane bitirdiğimi hatırlamıyorum artık :D başka fondötenler alsam da evde mutlaka bulunmalı bu :) cilt rengimle en uyumlu, cildimde en doğal duran fondöten gerçekten memnunum.

    YanıtlaSil
  8. Ben de bayılarak kullanıyor(d)um.Sıkıldım şimdi,başka fondötenler kullanıyorum ama o her zaman 1 numaram olmaya devam edecek :) Aslında işime yaramayacak ama(problemli bir cildim var,renkli nemlendiricinin kapatamayacağını düşünüyorum) sizden Garnier BB Krem yazısı da bekliyorum.Bunu sizden daha iyi inceleyebilecek birisini tanımıyorum,Uzman Hanım :))

    YanıtlaSil
  9. Merhaba beyaz tenlere uyar demişsin ama ben de beyaz tenliyim bu renk bana çok koyu geldi..

    YanıtlaSil
  10. merhaba ben bu fondoteni 1 haftadır kullanıyorum.çok beğendim,beyaz tenli olmama rağmen ürün koyu gözüksede,sürer sürmez cildime uyum sağladı.çabuk dağılıyor,yüzde bulamaç gibi kalmıyor,kokusuz,terletmiyor(cilt hemen kabul ediyor)elle uygulamanızı öneririm,fırça ve sünger su bazlı olduğu için emiyor.alırken cilt tonunuzun bir koyusunu tercih edin.

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...