15 Mart 2012

MATCH NAİL DESENLİ TAKMA TIRNAK SETLERİ



Hayatım boyunca hiç takma tırnak deneyimim olmamıştı,bundan da eksik kalmayayım diye firma ürün gönderimini teklif ettiğinde direk kabul ettim :)Tırnaklar bana geleli baya  oluyor ama malumunuz foto makinem günlerce tamirde kaldı o yüzden post girememiştim bu ürünle ilgili.


Bütün aparatlarıyla birlikte geldiğinden tırnakları takmak gayet basit.İster aşağıdaki gördüğünüz bant yapıştıcılarla,isterseniz de sıvı yapıştırıcısıyla 5 dakida şip şak tırnakları takabiliyorsunuz.


  Veee.. Ta taammm!!İşte tırnakların takılmış hali :)Ben beğendim görüntüyü,siz beğendiniz mi ?




Match Nail tırnak ürünlerine http://www.matchnail.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

  1. Bende begendim, özel günler icin süpermis : )

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...