7 Mart 2012

LuxyBox Şubat Kutusu

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.




LuxyBox kutum bugün elime ulaştı ve içerisinden tam 4 tane tam boy ürün çıktı:)19 TL'lik bir kutudan bu kadar tam boy ürün çıkması beni gerçekten çok şaşırttı ayrıca ürünleri çok beğendim.Şampuan hariç diğer ürünleri önceden kullanmadığım için de ürünleri denemek için sabırsızlanıyorum:)
Bakalım önümüzdeki aylarda bizi nasıl sürprizler bekliyor?Ben şimdiden diğer LuxyBox kutumu merak etmeye başladım bile :)

Siz de LuxyBox'a üye olmak istiyorsanız buraya tıklayın...

2 yorum:

  1. Geçen aylarda kutuyu zayıf bulmuştum ama düzelmeye başlamış demek ki.. Güzel günlerde kullan. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım.aynen ben de zayıf bulmuştum ama geliştiriyorlar her ay kendilerini,bu güzel bir gelişme :)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...