20 Mart 2012

KozModa.com Alışverişim :)

Dün sizi şu yazımdakozmoda.com online alışveriş sitesiyle tanıştırmıştım.Hatta dayanamayıp ilk siparişimi verdiğimden de bahsetmiştim.Evet dün yani pazartesi günü kozmoda.com sitesinden alışveriş yaptım.Ürünler dün kargoya verildi ve bugün elimdelerdi.Resmen ışık hızıyla geldi siparişlerim.İnanın bu kadar hızlı olacaklarını tahmin etmiyordum :)Bu hızları kesinlikle benim için büyük artı.

Siparişlerim aşağıdaki kutuda geldi ve ben bu minik kutuya bayıldım:)İşlerini büyük bir titizlikle yaptıkları bu kutudan bile belli oluyor.



Kutuyu açınca aşağıdaki görüntüyle karşılaşıyorsunuz.Bu görüntü bana yurtdışından online kozmetik alışverişi yaptığım günlerimi hatırlattı.Malum ürünler baya yol katedecekleri için o siteler de herhangi bir zarar gelmesin diye böyle sağlam paketlerlerdi siparişleri.Ahhh ahhhh :(
Neyse asıl konumuza dönecek olursak siparişlerim gayet sağlam bir şekilde paketlenmişlerdi.


Herhangi bir zarar görmemişti ürünler.Birçok yerli online kozmetik sitesinden alışveriş yaptım ama bu kadar titiz paketlemeye pek rastlamamıştım.


Son olarak siparişlerimin yanına bu cici hediyeleri koymuşlar.She ürünlerini bulamadığımız şu günlerde bu cici hediyeler beni çok sevindirdi :)


Teşekkürler kozmoda.com !

Ben bu alışveriş sitesini keşfettiğim için çok mutluyum,artık hiçbir konuda tereddüt etmeden rahat rahat sipariş verebilirim ki bundan sonra bol bol alışveriş yapacağım kesin bu siteden :)

Ayrıca kozmoda.com alışveriş sitesiyle birlikte düzenlediğimiz hediye çekilişine hala katılmadıysanız tık tık !

3 yorum:

  1. siteyi inceledim çok beğendim bende sipariş vermek istiyorum beni davet et istersen 10 tl kazan boşa gitmesin dimi ama:)

    YanıtlaSil
  2. Kayıtlı ismim : beauty disaster
    herkese bol şans :)

    YanıtlaSil
  3. tamam davet ediyorum hemen :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...