22 Mart 2012

Flormar Tekli Far NO:03

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Altın renkli farlara ayrı bir düşkünlüğüm olduğundan ve hazır Flormar kioskunda da farlarda indirim varken kapmıştım bu farı.Renk gayet sıcak bir altın tonu fakat keşke diğer özellikleri de rengi kadar güzel olsaydı...
  • Gayet ışıltılı ve canlı bir renge sahip ama çok tozuyor.
  • Pigmentasyon yoğun değil,far rengini zor veriyor.Yoğun bir renk elde etmek için üzerinden 3-4 kere geçmek gerekiyor.
  • Far bazıyla birlikte kullanıldığında gayet kalıcıydı ama bazsız kullanmadığım için bazsız nasıl bir performans vereceğini bilmiyorum açıkçası.
  • Normal fiyatı 8.75 TL'ydi ama ben indirimde 6 TL'ye aldım.
  • 5 gram,gayet uzun süre kullanılabilir.
  • Herşeye rağmen fiyat/performans ve fiyat/gramaj açısından düşünüldüğünde iyi bir far.Belki sadece rengi için bile alınabilir:)

2 yorum:

  1. Flormar bazsız pek bir işe yaramıyor maalesef. Altın rengine bende bayılırım ama kullanmaya cesaretim yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası bazla bile rengini zor veren bir far.Bazsız kalıcılığını ve renk verişini düşünemiyorum bile.Renk burdayım diye bağırmıyor o yüzden günlük makyajda gayet hoş duruyor :)

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...