9 Mart 2012

Down Under Natural's Nude Şampuan ve Saç Kremi (Nemlendirici Seri)


Ürün Hakkında:
Üretim Felsefesi:"Zararlı maddeleri azaltmak, kullanabileceğimiz tüm doğa dostu maddeleri kullanmak."

%98 doğal içeriğe sahiptir.SLS, Sülfat, Paraben, Fosfat, DEA içermez.
Çevreye zarar verebilen katkı maddesi ve koruyucu madde kullanmaz.
Hiçbir hayvansal içerik kullanmaz ve hayvanlar üzerinde dolaylı veya direkt olarak test edilmez.
Sertifikalı Organik Bitkiler:Bambu ve soya proteinleri ile zenginlestirilmiştir.

Down Under Natural's şampuanlardan daha önce kullanmıştım ve gayet memnun kalmıştım,hatta şurada da bahsetmiştim.Nude şampuanlar da %98 doğal içeriğe sahip olması ve içerisinde zararlı kimyasallar bulunmadığı için uzun süredir dikkatimi çekiyordu ve en sonunda ben de deneme şansına kavuştum:)

Saçlarım boyalı,yıpranmış ve kuru olduğu için nemlendirici seriyi tercih ettim.Şampuanı 1 aydır düzenli olarak kullanıyorum.Doğal içeriğe sahip olduğundan fazla köpürmeyeceğini ve saçlarımı iyi temizleyemeceğini sanmıştım ama yanılmışım.Saçları gayet güzel temizliyor ama doğal içeriğe sahip olduğundan saçları biraz sertleştirebiliyor.Bu sorunu da kendi saç kremiyle ortadan kaldırıyorum çünkü saçları yumuşacık yapıyor.Doğal içerikli ürünleri tercih ediyorsanız veya saçlarım artık zararlı kimyasallar yüzünden zarar görmesin diyorsanız bu ürünleri güvenle kullanabilirsiniz.Ayrıca sülfat ve tuz içermediklerinden brezilya fönünden sonra da tereddütsüz kullanabilirsiniz.

Down Under Natural's ürünleri birçok kozmetikçide satılıyor.Şampuan ve saç kreminin fiyatı 17-20 TL arasında değişiyor. 

Ürünlerle ilgili daha detaylı bilgi alabilmek için buraya tıklayarak sitesine ışınlanabilirsiniz.Ayrıca Down Under Natural's markasını facebooktan ve twitterdan takip edebilirsiniz...

4 yorum:

  1. saç dökülmesinin durmasında yardımcı olabilir mi sence?

    YanıtlaSil
  2. Nude serisinin guclendirici sac dokulme problemine yardimci oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim =) hemen bu gün alıcam. peki saçı kurutur mu çok?

      Sil
  3. Nude un guclendirici serisi sac dokulme problemini cozuyor hemde hizli uzatiyor :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...