18 Mart 2012

BİODERMA SENSİBİO H20 (HASSAS CİLTLER İÇİN MAKYAJ TEMİZLEME SUYU)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Birçok kişi benden cilt bakım ürünleriyle ilgili post girmemi istiyorlardı o yüzden bu ara kullandığım cilt bakım ürünleriyle ilgili postlar göreceksiniz blogda.

Bioderma H20 sensibio makyaj temizleyici suyu birçok blogda görüyordum,Lisa Eldridge de bu üründen övgüyle bahsedince denemek farz olmuştu artık:)
Hala devam ediyor mu bilmiyorum ama benim aldığım zaman Eczanemizde.com 'da bir alana bir bedava kampanyası vardı üstelik ikisi 44,5 TL 'ydi ben de kapmıştım hemen 2 tane.Baya hesaplı bir alışveriş olmuştu anlayacağınız:)Ürünü yaklaşık 2 aydır düzenli kullanıyorum.Evet yorumlarımı merak ediyorsunuz biliyorum,daha fazla uzatmadan hemen yorumlarıma geçiyorum:)

  • Ürün hassas ciltler için,her türlü cilt tipi tereddütsüz kullanabilir.
  • Bazı bloglarda kokusuz diye okudum ama benim burnum mu çok keskin koku alıyor bilemiyorum,bendeki gazlı bez gibi kokuyor.Fakat kesinlikle rahatsız edici bir koku değil. 
  • Şisede gördüğünüz gibi yapısı su gibi,ilk başlarda yapısından ötürü makyajımı temizlemez gibi gelmişti ama ilk denemem de ürüne aşık oldum resmen.Cildimdeki makyajı hiçbir kalıntı bırakmadan söküp attı.Ayrıca göz çevresine de kullanılabiliyor olması artı bir avantaj.Hiçbir rahatsızlık vermeden göz çevresindeki waterproof makyajı bile sorunsuz bir şekilde çıkarıyor.
  • Diğer makyaj temizleyicileri gibi makyajı çıkardıktan sonra durulama gerektirmiyor ama ben gene de makyaj yapmışsam her türlü yıkarım cildimi yoksa içime sinmiyor:)
  • Durulama gerektirmemesinden ötürü cildinizi yıkayıp,temiz bir hale getirdikten sonra tonik olarak da kullanabiliyorsunuz bu suyu.Çünkü birçok doktor sivilce tedavisinde bu ürünü tonik olarak öneriyor.Ben öyle de kullanıyorum,aşırı memnunum açıkçası.Cildimi yıkadıktan sonra,bir pamuğa döküyorum biodermamı,cildimde gezdiriyorum.Cildimi yıkamama rağmen hala kir/kalıntı kalmışsa onları da güzelce çıkarıyor.Ayrıca cildi kurutmuyor,yakmıyor ve yağlı bir cildiniz varsa yağı dengeliyor.
  • Gerçi bu kadar övgüden sonra yazmama gerek kaldı mı bilmiyorum ama hala istediğiniz gibi bir makyaj temizleyicisi bulamamışsanız bu ürünü kesinlikle öneriyorum.
Son olarak sizi Lisa Eldridge'nin Bioderma Sensibio H2O 'dan da bahsettiği makyaj temizleme videosuyla baş başa bırakıyorum :)

6 yorum:

  1. şimdi benim iki sorum olacak.
    1) bu ürünün dayanma süresi ne kadar, 1+1 kampanyasın da alsam (cildim aşırı hassas, çok fazla makyaj yapmayan nerdeyse hiç yapmayan belli bi zamana kadar bi ton temizleyici falan denemiş biri olarak, ve tonikleri cildi çizdiği gerekçesiyle bırakmış biri olarak soruyorum)
    ne kadar süre gider tahmini olarak?

    2) uzun ve günlük kullanımda her hangi bir sıkıntı olur mu, internette gördüğüm kadarıyla herkes memnun bu üründen ama bir de kullanan olarak size sormak istedim.

    teşekkürler şimdiden :)

    YanıtlaSil
  2. 1)Ürünün dayanma süresi minimum 12 ay,üzerinde öyle yazıyor.Fazla makyaj yapmıyorsan 1+1 kampanyasından alma bence çünkü her bir şişe 500ml olduğu için 12 ayda iki şişeyi birden bitiremeyebilirsin.
    2)Uzun ve günlük kullanımda herhangi bir sorun olacağını sanmıyorum çünkü bu ürün hassas ciltler için ayrıca göz çevresinde de güvenle kullanılabiliyor ki ben de dahil çoğu kişi günü gününe bu ürünü kullanıyor sorun yaşayanı duymadım bu zamana kadar.

    YanıtlaSil
  3. Güzel ama hemen şişenin yarısına geliyorsunuz, çok uzun süre dayanmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aksine 2 şişe var bu üründen ve 2 aydır kullanmama rağmen daha ilk şişenin yarısına gelemedim :)

      Sil
  4. Ben de bu ürün waterproof rimelleri kolayca çıkarıyor mu onu merak ediyorum?

    YanıtlaSil
  5. kirpiklerimde dökülme yapıyor acaba çok bastırdığım için mi oluyor anlam veremedim :((

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...