12 Şubat 2012

Sevgililer Günü İçin Evde Kolayca Yapabileceğiniz Romantik Saç Modelleri (VİDEO)

Lilith Moon 'den daha önce haberiniz oldu mu bilmiyorum ama benim Makyajlı Kız sayesinde haberim olmuştu ilk kendilerinden yaklaşık 3-4 ay önce :)Videoları ilk izlediğimde o kadar şaşırmıştım ki {gerçi şaşkınlığım hala geçmiş değil :)}çünkü bu bayan çok zor görünen hatta ancak kuaförler yapar dediğimiz saç modellerini bile herhangi bir fön makinesi veya maşa kullanmadan şip şak yapıyor.Bize de keyifle izlemesi ve evde uygulamaya çalışması kalıyor:)Gerçi kendisi bir saç gurusu ama sayesinde hayatta yapamam dediğim modelleri bile evde kolayca yaptım ki saç konusunda cidden çok yeteneksizimdir :)Sizler için sevgililer gününün de yaklaştığı şu günlerde en romantik ve en güzel modellerden bir derleme yaptım.Umarım hoşunuza gider.İyi seyirler...




















9 yorum:

  1. hepsi çok güzelmiş, ama favorim sondan 2. :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım,gece gece resmen ilham perileri geldi ve dokundu sanki : )
    Beni Lilith Moon ile tanıştırdığın için çok çok teşekkür ederim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Harika bir post olmuş :))

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel ama kolayca yapılabileceğini sanmıyorum canıım:D
    --

    bloguma konuk yazar olman için ve çekilişe katılman için beklerim
    http://luzumsuzisleruzmani.blogspot.com/2012/02/hediye-cekilisi-herkesin-bir-blog.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın bazı modeller pratik istiyor ama birkaç deneme sonrasında kolayca yapılabiliyor cnm.hemen bloguna ışınlanıyorum ;))

      Sil
  5. Bu kızı bende takip ediyorum ve gerçekten çok orjinal şeyler paylaşıyor, dışarıda görsek inanmayız kendisinin yaptığına:)

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...