20 Şubat 2012

Palladio Herbal Tinted Lip Balm (Sangira PTB10)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Fotoğraf makinem tamirde olduğu için bu ara pek post giremiyorum kusura bakmayın.Bu fotoları da önceden çekip bir köşeye atmışım daha yeni buldum.Bulur bulmaz da hemen post yapayım dedim:)Umarım kısa sürede elime geçer de makinem sizinle daha sık paylaşımlarda bulunuruz;)

Ürünle ilgili bilgiler:
Nedir?
Dudakları korumak için UV filtresiyle zenginleştirilen bu eşsiz dudak kremi, dudaklara kalıcı renkleriyle ışıltı katarken nemlendirir.
Nasıl Kullanılır?
Gün içinde dudaklarınızı renklendirmek için ya da neme ihtiyaç duyduğunuzda istediğiniz sıklıkta kullanın.


Bu ürün şurada bahsettiğim Lila kutumdan orijinal boyda çıkan bir üründü.Renkli lipbalm kullanmayı çok sevdiğimden geldiği günden beri kullanıyorum.Ürünle ilgili yorumlarıma geçecek olursam:

  • Bendeki sangira rengi.Metalik kırmızı bir renk,aslında bu rengi şarap rengi olarak da tanımlayabiliriz.Kutusunda koyu göründüğüne bakmayın,fazla opak bir renk değil ama sürünce güzel bir şarap rengi bırakıyor dudaklarda.Bunun yanında kalıcı değil ne yazık ki.Renk kısa bir süre sonra dudaktan uçup gidiyor,sürekli tazelemeniz gerek.
  • Nemlendirmesini pek beğenmedim çünkü çok kuru dudaklar için yetersiz bir nemlendirmeye sahip {benim dudaklarım çok kuru hatırlatmakta fayda var} ama çok kuru dudaklara sahip değilseniz kullanabilirsiniz,yeterli gelecektir nemlendirmesi.
  • Fiyatı 18 TL.9 renk seçeneği mevcut.Buraya tıklayarak istediğiniz rengini satın alabilirsiniz ;)
...Mutlu haftalar...

12 yorum:

  1. aynı renkten bana geldi Lila Kutudan hatta bugün bunu kullandım makyajımda gerçekten çok güzel bir renk :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa ben bunu bi köşede unutmuşum:) Hatırlattığın iyi oldu canikom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullan canım sen de,bakalım senin yorumların ne olcak.öpüyorum :*

      Sil
  3. Ben de lip balm olarak değil de ruj olarak kullanıyorum. Ne olacak bizim kuruluk sorunumuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Arzucum ya,benim dudaklar kuru senin cildin.Bir çözümü olmalı bu işin :)Öpüyorum ;)

      Sil
  4. çok güzel görünüyor.
    ama linke ulaşılamıyor ne yazık ki.. adresi belirtir misin tekrar ?
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linki yeniledim,tekrardan tıklayabilirsin ...

      Sil
  5. Nekadarda güzel duruyor oysa : ) Nemlendirmek icin sana Avene´in lipbalm´ini tavsiye ederim, kokusuda cok hafif ve güzel, süper nemlendiriyor! Ben onla Blistex liptone kullaniyorum, ikiside süper : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistexi ben de kullanıyorum hatta yazısı var blogumda canım cidden çok başarılı bir ürün.avene yi de alırım olmazsa.tavsiye için tşk ederim;)

      Sil
  6. tanıştığıma memnun oldum
    hoş blog
    muhabbetle kal.
    :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de memnun oldum:)güzel sözlerin için ayrıca ben tşk ederim;)sevgiler...

      Sil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...