7 Şubat 2012

Alix Avien Terracotta Pudra

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Her yerde övgüyle söz edilen,mucize pudra olarak da adlandırılan Alix Avien Terracota pudrayı sonunda ben de deneme şerefine nail oldum =)Beğendim mi?Beğenmek ne kelime tek kelimeyle BAYILDIM!

Bu zamana kadar kullandığım en değişik pudra kendileri."Ay şu tonu alsam açık durur mu acaba?Ay bu tonu alsam koyu durur mu?" derdi yok!Çünkü 1 renk tonu mevcut bu pudranın ve de ilginç ama sürdükten yaklaşık 15-20 dk sonra cilt tonuyla uyumlanıyor,cildin rengini alıyor:)Ben gayet beyaz tenliyim,kabında biraz koyu durmasına rağmen benim cildimle bile çok güzel uyum sağladı:)
*Bu arada pudranın 3 rengi daha piyasaya sürülmüş.


Adı terracotta olarak geçiyor ama terracottalıkla alakası yok bu pudranın.Çünkü içerisinde kesinlikle sim,vs,... barındırmıyor o yüzden yüzü disko topuna çevirmiyor.Aksine mat ama yapısından ötürü doğal bir canlılık katıyor cilde.


Kalıcılık gayet tatmin edici türden.Bazen aceleden sadece bu ürünü cildime uygulayıp dışarı çıkıyorum (benim için bir nevi kurtarıcı bir ürün) akşama kadar tazelemememe rağmen sürdüğüm ilk andaki gibi cildimde duruyor.T bölgem yağlı olmasına rağmen,cildimde herhangi bir yağlanma/parlama sorunu da yaşatmadı bana.Gerçi bunda yeni kullanmaya başladığım tonik ve nemlendiricinin de etkisi olabilir.Ona ilerleyen günlerde karar vereceğim artık ;)


Orta seviyede bir kapatıcılığa sahip.Çok sorunlu bir cildiniz varsa önermem tek olarak kullanmanızı ama fondöten üzerine uygularsanız istediğiniz kapatıcılığı ve görünümü elde edebilirsiniz.Sorunlu bir cilde sahip olmadığım için ben tek olarak kullanıyorum pudrayı,altına herhangi bir kapatıcı,fondöten,... sürmüyorum ve istediğim kapatıcılığı elde ediyorum;)


Son olarak;ürün 27 gram ve 27,5 TL. Aslında gramaj olarak iyi,uzun süre kullanılabilir bir ürün ama fiyatı yerli bir marka olmasına rağmen pahalı.Keşke fiyatları biraz daha makul hale getirseler.Ayrıca ambalajın arka kısmında son kullanma tarihi falan da yazıyor (gerçi benimki silindi ama) bu da gayet güzel bir özellik;)

İşin özü;yukarıda saydığım özelliklere sahip,güzel bir pudra arıyorsanız bu ürünü şiddetle tavsiye ediyorum;)

EDİT: Ben yaklaşık 1-2 ay önce İstanbul'da bir parfümeriden 27.5 TL'ye almıştım bu pudrayı ama şuan gelen haberlere göre 35 TL olmuş fiyatı:)Yerli bir marka olmasına rağmen fiyatı neden bu kadar yükseltilmiş anlaması güç açıkçası :S

32 yorum:

  1. Canım iyi günlerde kullan bende denemek istiyorum ama bu pudraya zam geldi diye duymuştum ne kdr doğru bilemiyorum 35 küsür olmuş demişti bi arkadasım yanlış hatırlamıyorsam tabi...bi ara çıkınca bakıcam senin dediğin fiyatsa denemek istiyorum mutlaka...35 küsürse gereksiz pahalı bir yerli markaya göre...

    YanıtlaSil
  2. Sağol bebeğim:)Ben alalı 1-2 ay oluyor yine iyi fiyata almışım o zaman,zam geldiğini bilmiyordum ben ama 35 tl ye de çıkmışsa cidden o kadar para verilmez yerli bir markaya :S

    YanıtlaSil
  3. çoook başarılı bir pudra ben de bayılıyorum kapatıcılığı,duruşu çok güzel sen de güle güle kullan. Ha bu arada ben 34TL'ye falan aldım sanırım watsons'tan sen yine iyi almışsın bence 27-28 eder ya

    YanıtlaSil
  4. 35 tl. pahalıymış Alix Avien'e göre yaaa :D Almam herhalde ben :) Maybelline dream matte kullanıyorum,onun fiyatı bile daha uygundu :))

    YanıtlaSil
  5. sochic;aynen çok başarılı bir ürün ama fiyatının artması cidden kötü olmuş :S flormar da baktı ürünleri tutuyor sürekli zam yapıyor.yurt dışında drugestore ürünleri ne kadar ucuz fiyatlara satılıyor ki oradaki ürünler bizimkiler de kat kat kaliteli.bence yerli bir markaya bu kadar para verilmesi saçmalık:S

    junkhead;madem bu kadar fiyatını yükselttiler ben de almam bir daha.Üzerine biraz daha ekler daha kaliteli bir pudra alırım.

    YanıtlaSil
  6. bence beğenildi diye arttırdılar cunku cok gordum merak ettim hatta alacak oldum. ama gene de alsam mı diye düşünüyorum canım ya beğendiğine göre bu kadar.. normalde pek pudra kullanmam bi tek t bölgeme hafiften geçerim. kuru benim cildim pudra bazen pullandırıyor acaba yapar mı öyle bişi?

    YanıtlaSil
  7. kozmetik deneyimleri;güzel bir ürün fiyatı haricinde.fiyatı sana uygun geliyorsa al dene tabi ki;)cildin kuruysa alttan güzel bir nemlendirici veya makyaj bazıyla ürünü desteklersen pek sorun yaşamazsın diye düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  8. kanıma giriliyoooor :) pudra sonucta bozulcak hali yok alayım dursun yazın kullanırım memlekete gidince didimde az da bronzlaşırım ohh:)

    YanıtlaSil
  9. çantada taşımak için compact pudra almak istiyorum. alix avien ın bu pudrasını almak istiyorum ama 35 tl fazla :( acaba watsons yada gratiste indirime filan girer mi a.avien ürünleri ???

    YanıtlaSil
  10. bende çok merak ediyordum bu pudrayı canım yazın için tşkler :D

    YanıtlaSil
  11. Sare; watsons yapıyo arada alix avien de indirim .hatta geçen aylarda baya bir indirim yapmıştı.takip et derim sitesinden mutlaka;)

    YanıtlaSil
  12. kozmetik deneyimleri;hehe:)güzel bir ürün gramajı da çok,uzun süre kullanabilrsin hem 2 yıl da ömrü war=)

    Sare;alix avien watsons ta ara ara indirime giriyor,takip etmeni öneririm;)

    Karbeyazın MakyajDolabı; ne demek efenim rica ederim <3

    YanıtlaSil
  13. mini minicik ve makyaj güncem teşekkür ederim :)
    şuan watsons da sadece alix avien mascaralarda %30 indirim var malesef:(
    acelem yok indirimi bekleyeceğim almak için :)

    YanıtlaSil
  14. :D indirimleri sürekli tekrarlıyolar zaten... indirim haberi duyarsam hemen yazarım buraya;)

    YanıtlaSil
  15. kullanıyorum gayet memnunum akneye yatkın cıltlerde gozeneklerı kapatmayarak hem daha az sıyah nıkta hemde daha az sıvılceyle cıldınıze daha az zararla dıyelım:) makyaj yapmıs oluyorsunuz:) tavsıye edıyorum... bu arada 35 ten aldım bende yıkıldım1 -2 ayda oynayan fıyatlara yahu :S:S umarım ındırımlerı yakalrsınız kızlar :)

    YanıtlaSil
  16. bende senelerce begenerek kullandıgım bır pudra ama gerı donucem kendılerıne:)cunkı hıc bır pudra onun yapısında degıl kapatıcılıgı bana gore super fondoten kullanmıyorum bunu surdugumde o toz goruntuyu bırakmıyor cıltte kısacı super super superr:))ben alsancak ve karsıyaka hobı parfumerıyr sormustum 20 tl dedıler.:s bir ay once fılan...

    YanıtlaSil
  17. çatlarım ben de almazsam şimdi ya..samsunda bir parfümeride % 50 indirim vardı, bitmeden gidebilirsem alırım artık...

    YanıtlaSil
  18. Tüm bu yorumlardan sonra bende fena halde almayı düşünüyorum ev pudra doldu yahu:(((

    YanıtlaSil
  19. aa ben bunu hic görmemiştim bile :D denemekte fayda var desene

    YanıtlaSil
  20. Ben maybelline pudra kullanıyordum, sonra fondötene geçtim baktım o da olmuyor allıkta kaldım (: kapamak gereken iz olursa kapatıcı kullanıyorum lokal olarak.

    YanıtlaSil
  21. son yayınlanan postu seçtim ki dikkatinden kaçmasın diye ;)
    blogumda taglendin,sorular için sizi şöyle alayım ;)

    http://bizimkiz.blogspot.com/2012/02/eyvah-tag-lendim.html

    YanıtlaSil
  22. Geçen gün watsonsda yazdığın yazı aklıma geldi koştum alix avien standına ve bu ürünü mıncıkladım. Yapısı çok hoşuma gitti ama nedense alix avienin bir pudrasına 35 tl vermeye gönlüm razı olmadı :( Alix aviende bir indirim vs olduğu zaman ilk işim bu pudrayı almak olucak

    YanıtlaSil
  23. ben bu ürünü 22TL'ye alıyorum hatta en son geçen hafta aldım :)

    YanıtlaSil
  24. parfümerilerden ben bu pudrayı testerını aldm öyle de satıyorlar genelde yarı yarıya oluyor 10 tl ödemiştim çok çok memnunum fondoten falan sürmuyorum kapatıcılığı çok iyi tavsiye edıyorum herkezee :)

    YanıtlaSil
  25. makyaj yapmayı bilmeyen ve yıllardır catherine arley pudra kullanan ve çilli bi yüzü olan biri olarak hemen bu pudradan alacağım. size güvenim sonsuz:)

    YanıtlaSil
  26. cahterine arley pudra gibi yıllardır böle bi pudra kullanan ve makyaj yapmayı bilmeyen biri olarak hemen bu pudradan alacağım. sayende makyajgüncem:)

    YanıtlaSil
  27. tatlım 4 farklı renk tonu var bu ürünün :(

    YanıtlaSil
  28. mrb kızlar http://www.cosmetica.com.tr/?urun-17642-ALiX-AViEN-TERRACOTTA-PUDRA.html bu ürün burada uygun fiyatlı ve 4 renk seçeneği var.

    YanıtlaSil
  29. çok sorunlu bir cildim yok. hatta sorunlu bir cildim yok amma velakin özel günlerde ya da ne bileyim konsere oraya buraya giderken fondotensiz olmuyor malum :) bu pudrayı fondotenin üzerine sabitleyici olarak kullansam çok mu ağır olur? sabitleyici bir ürüne ihtiyacım var sadece... ben de çok açık tenliyim ayrıca.

    YanıtlaSil
  30. ben dün ümraniye cosmo homeda sordum ve denedim.24 tl dediler.ama ben normal pudrasını aldım arada fark göremedigim icin acaba dogrumu yaptım .iademi etsem yoksa

    YanıtlaSil
  31. inanmıyorum ya :) Talk içermiyor. Ayrıca fiyatı uygun. Ben aydınlatıcı sandım bu pudrayı. Ama Mineralze Skinfinish'e oldukça benziyor sanırım. Çok hoşuma gitti ve en yakın zamanda deneyeceğim ben de. Bir de 27 gr mış. Sür sür bitmez herhalde :) Acaba doğallık konusunda nasıl?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...