18 Ocak 2012

Yine Watsons Alışverişi :)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Kısa bir tatilden sonra yine yeniden sizlerleyim:)Ben bu zaman zarfında bol bol kafamı dinledim ve kafamdaki soru işaretlerine cevap bulmaya çalıştım,başardım da!Mutlu haber,blog yazmaya devam etme kararı aldım:)Bloguma uzak kaldığım dönemde sizleri ve yazı yazmayı çok ama çok özledim.Bu iş hayatıma o kadar işlemiş ki ne zaman yeni ürün alsam bunu da blogumda yayınlayayım diye aklımdan geçiriyorum:)Ne zaman canım sıkılsa soluğu yine blogumda alma isteği doğuyor içimde.Kısacası hazır olun,bu sene bomba gibi bir Makyaj Güncem geliyor!!!

Asıl konuya dönecek olursam;güya kozmetik diyetine girmiştim ama sonuç ortada:)Yine elimde zibilyon tane kozmetik birikti ama ne yapayım dur durak bilmiyor bu içimdeki canavar!Yukardaki ürünleri de dün aldım.Ürünlerle ilgili yorumlar yakında sizlerle olacak;)

15 yorum:

  1. Ne mutlu bir haber. Hoşgeldin tekrar canım. Sensiz mblog alemi düşünülemes :) Ayrıntılı tanıtımlarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. watsons ın ürünlerini ben de çok beğeniyorum.

    YanıtlaSil
  3. dogru bir karar vermissin :) hosgeldin tekrar canım. green tea maskeden ben de kullanıyorum, hatta bugun yapıcam, güle güle kullan hepsini :*

    YanıtlaSil
  4. ürünlerin tanıtımını bekliyoruz heyecanla :)) şu mor sünger makyaj için dimi,adı vardı ayy unuttum :)) ne kadara aldın jelibonum,onunla ilgili yorumlarını bekliyorum.Dönüşüne sevindim :))

    YanıtlaSil
  5. Özletme bu kadar kendini canım, iyi günlerde kullan yeni cicilerini öpüldün ;)

    YanıtlaSil
  6. Işık;hoşbulduk cnm,tşk ederm güzel sözlern için.bu yıl bol bol post sizi bekliyor:)

    http://www.arenandfamily.blogspot.com/;evet cnm gayet başarılı ürünlere sahip watsons:)

    onorr;hoşbulduk canımcım.blogumdan ayrı kalmaya dayanamadım daha fazla.daha büyük bir şevkle aranıza döndüm:)

    ÖziBio; fondöten sürmek için canım,süper bir ürün.fiyatı:6.99 tl.bu yıl bloguma daha fazla ağırlık vericem.yani anlayacağın bol bol ürün tanıtımları sizleri bekliyr.öptüm;)

    ♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥; prensesim,güzelim,bebeğim ben de çok özledm seni:)tşk ederm ayrıca,görüşmek üzere tatlımmm,ben de çok öptüm:*

    YanıtlaSil
  7. Hosgeldiiinn :) zaten gitmeni istemiyordum biliyosun, gelmene de cok sevindim canim :) yazilarini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  8. İŞTE BUNA SEVİNDİM :)

    YanıtlaSil
  9. İyi haber diye ben buna derim .) Cok özlettin kendini bol bol yazı beklıyoruz .) Artk sana baska dınlenme zamanı yok .)

    YanıtlaSil
  10. Bırakmama kararı almana sevindim. Alix Avien pudrayı seveceğini düşünüyorum. Güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
  11. tşk ederim kızlar:)yine yeniden sizlerle birlikte olmak benim için de çok sevindirici bir haber,buna emin olabilirsiniz;)

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin tekrar...ben de bugun izleyicin oldum...ikimize de hayirli olsun:) green tea urunlerini bir cirpida kullanip yorumlamani cok isterim.ben kararsizim alip almamak konusunda da...

    YanıtlaSil
  13. sen de haoşgeldin bloguma :))canım green tea yüz temizleme köpüğü ve peelingin yorumları blogumda var.watsons etiketinden okuyabilrsin onlarla ilgili yorumlarımı ;)

    YanıtlaSil
  14. o çokk tatlı pembe olarak gördüğüm far mı allık mı canım? bi de markası ne acaba ?

    YanıtlaSil
  15. tatlım flormar terracota allık no :40 =)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...