21 Ocak 2012

Watsons Blender Foundation Sponge (Fondöten Süngeri)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.


Beauty Blenderlar yaklaşık 2-3 sene önce hayatımıza girdiler.Just Makeup'ın blogunda görmüştüm ben de ilk bu şirin şeyleri:)O baya memnun kaldığını falan söylüyordu ama ben klasik fondöten süngerlerine/fırçalarına alışık olduğum için ve fiyatı da pahalı geldiği için almamıştım o zamanlar.Ona alternatif olarak Watsons'un blender foundation spongu üretmesiyle ne kadar büyük bir hata yaptığımı anladım!


Biraz iddialı olacak ama "fondöten sürmek hiç bu kadar kolay ve zevkli olmamıştı!" diyorum ben bu ürün için:)Bu ürünü denedikten sonra klasik fondöten süngerlerinizi ve fırçalarınızı çöpe atmanız olası:)
Belki Beauty Blender kadar kaliteli değil ama onun yaptığı işi güzelce yapıyor.Bu üründe benim hoşuma giden nokta;her türlü fondöteni/kapatıcıyı homojen,pürüzsüz ve çizgi oluşturmadan gayet güzel bir şekilde cilde uygulaması.Bu ürünle uygulanan fondöten ve kapatıcılar ciltle daha iyi bütünleşiyorlar,ciltte daha doğal ve daha pürüzsüz bir görünüm oluşturuyorlar.Aslında demek istediğim şeyi ürünü kullandıktan sonra anlayacaksınız:)
 Kuru ve ıslak olarak kullanılabiliyor.Benim tercihim ıslak olarak kullanmak,çünkü o zaman daha az ürün emiyor ve ciltte daha doğal bir görünüm oluşturuyor.Ambalajında birkaç ay boyunca sürekli kullanılabilir yazıyor.Zaten 6.99 TL'lik fiyatıyla eskidikçe tekrar tekrar alınabilecek bir ürün!

 Süngerin arka kısmıyla yüzdeki geniş alanlara uygulama yapılıyor.

Süngerin uç kısmıyla yüzdeki dar alanlara (göz çevresi,vs...) uygulama yapılıyor.

Son olarak;gayet uygun bir fiyata bizi bu güzel ürünle tanıştırdığı için Watsons'a teşekkürler! 

11 yorum:

  1. makyaj guncem, ben de almıstım bundan,hatta yazı da yazdım hakkında, hıc memnun kalmadım, cok fazla fondoten gıdıyor bır de urunun kapatıcılıgını azaltıyor gıbı geldı bana. ben de beautyblender sıparıs ettım dun, yoldaymıs, merakla beklıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben çok memnun kaldım tatlım.Daha doğal ve pürüzsüz görünüyor cildim bunla uygulayınca.ben zaten çok kaptıcı ürünlerden hoşlanmıyorum,kapatıcılığı daha doğal birşekilde yapıyorum bu süngerle.cildimde fondöten varmış gibi dumuyor hiç.sünger olduğu için de fazla fondöten emmesi olası:)

    YanıtlaSil
  3. canım bununla ilgili yazı yazdığın için teşekkürler,bekliyordum çünkü :)) ama ben fondöten kullanan biri diilim cok,pudrada nasıl olur acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Pudra uygulancağını sanmıyorum canım bununla uygulansa da iyi performans alınmaz.bu ürün akışkan yapıdaki ürünler için çünkü;)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan, bir kaç blogda daha gördüm de nasıl kullanılacağını merak ediyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
  6. sağol canım;)videolar var kullanımına dair,ordan bakabilirsin;)

    YanıtlaSil
  7. canım güle güle kullan, bu gidişte ben de aldım bunlardan ve otelde bırakıp döndüm :( ama ben de pek sevmedim doğrusu ürün zararı çok fazla oluyor ama senin beğenmene çok sevindim xxx

    YanıtlaSil
  8. cnm ben latex süngerleri kullanıodum bundan önce onlar da aynı miktarda ürün emiyorlardı,benm için sorun olmadı o yüzden:)

    YanıtlaSil
  9. bunu ben de düşündüm alayım diye de bir türlü alamadım şimdi deneyebilirim..

    YanıtlaSil
  10. valla ciltte bir tane fondöten darbesi bırakmıyor, süper uyguluyor fondöteni. ben de çok memnunum...

    YanıtlaSil
  11. Aynen makyajaynam ben de o özelliğine bayıldım zaten.hiç çizgi çizgi bir görünüm oluşmuyor ciltte ve fondöteni ciltle çok güzel bütünleştiriyor:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...