18 Ocak 2012

Vanilya Club Ocak Ayı Kutusu

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

  Vanilya Club ocak ayı kutularımız kısa bir süre önce elimize ulaştı:)Peki kutumuzdan neler çıktı?



  1. Dermokil Yüz Maskesi: Bu markanın ürünlerini çok merak ediyordum.Güzel bir yüz maskesine de ihtiyacım vardı.Kutudan çıkması çok isabet oldu.Denemek için sabırsızlanıyorum:)
  2. L'Occitane Bademli Duş Yağı: Bu markanın ürünleri gayet başarılı oluyor.Ürünün kokusu muhteşem bir kere.Bu ürünün de iyi çıkacağına dair hiçbir tereddütüm yok :)
  3. Alessandro Nail Polish: Ürün orijinal boy.Ojelerle pek alakam olmadığı için,bunu da bir köşeye sizlere hediye etmek üzere atıyorum:)
  4. Tresan Kayın Ağacı Özlü Saç Toniği: İşte kutudan çıktığına en çok sevindiğim ürün!Bu toniği zamanında alacaktım ama tereddütüm vardı o yüzden almamıştım.Denemek için sabırsızlanıyorum çünkü saçları hızlı uzatmadan,bakım yapmaya,vs... çok güzel şeyler vaat ediyor:)Bu ürünle ilgili ayrıntılı yorumlar yakında burada olacak;)
  5. Essie Smoothie El ve Vücut Kremi: Ürün orijinal boy.Çantaya at çık tarzında ve boyutunda güzel bir krem.
  6. Alessandro LipGloss: Ürün orijinal boy.Gayet hoş bir ambalajı var;ışıklı,aynalı filan.Kullandıktan sonra ayrıntılı yorumlar burada olacak;)
Ürünlerin Özellikleri ve Orijinal Boy Fiyatları:


Siz de Vanilya Club'a aylık 35 TL'ye üye olmak istiyorsanız buraya tıklayın ...
{Kutu firma tarafından hediye/tanıtım amacıyla gönderilmiştir.}

2 yorum:

  1. dermokil benim favorim, türkiyedeyken almistim ve bitince cok üzülmüstüm ; )

    YanıtlaSil
  2. bu ay ben de vanilya kutu almıştım :) aşağı yukarı aynı ürünler geldi bana da ve ben de en çok alessandro lip gloss u beğendim. Yalnız tekrar almayacağım malesef lilakutu almayı düşünüyorum :) bilmiyorum siz ne kadar memnun kaldınız vanilyadan

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...