23 Ocak 2012

Aldo Vandini Alışverişim :)

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Bu ürünleri yaklaşık 1 ay önce aldım ve kullanmadan yorum yapmayayım dedim o yüzden 1 aydır bu ürünleri kullanıyorum.Açıkçası ürünlerin doğal içerikle oluşturulması ve cezbedici kokuları beni benden aldı.Tamamen Almanya üretimi olan bu marka benim gibi vücut bakımına ve nemlendiricilere düşkün olanlar için güzel bir tercih;)
  1. Aldo Vandini Aloe Vera ve Beyaz Çay Aromalı Duş Jeli: Aloe veranın yatıştırıcı,tazeleyici ve nemlendirici özelliğiyle cildi yumuşacık yapan bir duş jeli.Güzel bir kokusu var.Ben çok memnun kaldım.
  2. Aldo Vandini Makademia Fındığı ve Vanilya Aromalı El Kremi: Siz de benim gibi vanilya aromalı herşeye bayılıyorsanız bu krem tam size göre!Öyle güzel bir kokusu var ki sürerken yiyesim geliyor resmen:)Ayrıca hızlı emilen ve yağlılık hissi bırakmayan bir yapısı var,nemlendirme özelliği de gayet iyi.Bitmesin diye dua ediyorum resmen:)
  3. Aldo Vandini African Nature Shea Yağı ve İncir Aromalı Vücut sütü: Banyodan sonra tüm vücuduma sürüyorum.Bunun da harika bir kokusu var ve nemlendirme özelliği harika.Ayrıca 200 ml'lik ambalajıyla uzun süre kullanılabilecek bir krem.
  4. Aldo Vandini Mini Duş Jelleri: Bunlar sample ürünler.Siteden ilk alışverişinizde bedava yolluyorlar:)Hepsini teker teker denedim ve en çok pembe ambalajdakini beğendim.Müthiş bir kokusu var ve cildi yumuşacık yapıyor.Bunun da büyük boyunu en kısa zamanda alacağım;)
  5. Aldo Vandini Hydro Lip Gel: En güzel ürünü en sona sakladım:)Dudaklarımın aşırı kurumasından mütevelit sürekli lip balm kullanmak zorunda olduğumu belirtmiştim bir yazımda.Bu ürün jel yapıda ve içinde ne varsa dudakları anında onarıyor.Dudaklarım çok kuru ve yara olduğunda bu dudak jelini sürüyorum 1-2 saat sonra tazelenmiş,acımayan dudaklara kavuşuyorum ayrıca ölü deriyi de direk atıyor dudaktan.Çok ama çok memnun kaldım,artık sürekli alıp kullanacağım bir ürün.Size de tavsiye ederim;)
Siz de Aldo Vandini&Fruttini ürünlerine www.amadea.com.tr  adresinden ulaşabilir ve online alışveriş imkanıyla satın alabilirsiniz.Siteden alışveriş yaptığınız takdirde hediye olarak sample ürünler de yolluyorlar;)
Ayrıca Amadea'nın facebook sayfasını buradan,twitter sayfasını buradan takip edebilirsiniz.

{Sample ürünler firma tarafından hediye olarak yollanmıştır.}

3 yorum:

  1. en çok lip balmı merak ettim canım, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Bu markayı burada gördüğüme öyle sevindim ki... Zamanında İstanbul'da bir mağazaları vardı kapanmıştı yıllar sonra Moskova'da yeniden buldum bu ürünleri, tabii ne kadar stok yapılabilir ki, bitti sonunda ve gecenin bir yarısı bu girişi okuyup sevindirik oluyorum, linkinide vermişsin, nasıl makbule geçti anlatamam... Çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...