2 Ocak 2012

LuxyBox Yılbaşı Kutusu

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Bir kutu furyası başladı gidiyor:)Ben bu furyadan çok memnunum açıkçası,çünkü denemek istediğimiz ama deneyemediğimiz birçok ürüne artık bu kutular aracılığıyla ulaşabiliyoruz.
VanilyaClub,LilaKutu sonrasında LuxyBox da yılbaşı kutusunu bize ulaştırdı.


Kutu eve ilk geldiğinde ben evde yoktum,bu pembe kutunun dışında 1 tane daha karton kutu varmış ama evdekiler o karton kısmı çöpe atmışlar:)Burdan anlayacağınız paketleme gayet sağlam:)Sonra ben bu pembiş kutuya bayıldım,bu kutuyu da diğer kutularım gibi değerlendirip içini takı,toka,ıvır,zıvır ile doldurcam:)


Kutunun içinden 5 tane ürün çıktı (2 tane saç bakım ürünü,2 tane cilt bakım ürünü,1 tane oje).
*Saç bakım ürünlerine çok düşkünüm,o yüzden denemek için sabırsızlanıyorum:)
*Oje sürmediğim için oje çıkmasına pek sevinemedim açıkçası:(
*Cilt bakım ürünleri de olgun ciltlere hitap ettiği için anneme vereceğim,o kullanacak;)

Ürünler gayet kaliteli ve pahalı ürünler ama diğer firmaların yılbaşı kutularını görünce içerik sanki az gibi geldi bana,ben daha dolu bir kutu bekliyordum:)Keşke ilk LuxyBox kutumuz,yılbaşına özel biraz daha dolu olsaydı :)Belki bu daha ilk kutuları diye böyle olmuştur ama diğer aylarda makyaj malzemesine daha çok ağırlık vermelerini isterim;)

Ürünlerin özelliklerine ve fiyatlarına geçecek olursam:

LUXYBOX ABONELİĞİ NEDİR?

  • Ayda sadece 19 TL'ye seçkin kozmetik markalarının 4-5 deneme boyu kapına gelsin.
  • Deneme boylarının yanında her ay 5 TL'lik hediye çekine sahip ol.
  • Alışveriş yap,anket cevapla,arkadaşına tavsiye et indirimler kazan.
  • Kazandığın LuxyPara ve Hediye Çekleri ile indirimli alışveriş yap.

...LuxyBox' a abone olmak istiyorsanız buraya tıklayın ...                    

1 yorum:

  1. Evet canim haklisin, diger bloglarda sanki bin tane kücük ürün cikmis gibi geliyor bana kutudan, Rausch markasi türkiyedede olduguna sasirdim, bakalim memnun kalacakmisin : )

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...