26 Ocak 2012

Holika Shimmering Petit SPF PA 45+++ BB KREM

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

Missha ve Skin79 'dan sonra Holika BB krem ile karşınızdayım.BB kremlerden artık uzun uzadıya bahsetmek istemiyorum çünkü zamanında yeterince bahsettim:)Eğer hala merak edenler varsa buraya tıklayarak bu zamana kadar BB kremlerle ilgili neler yazmışım,neler paylaşmışım okuyabilirler :)

Günlük hayatımda ağır makyaj yapmayı sevmediğim için BB kremler makyaj rutinimin birer parçası oldular artık,eeee Korede de zibilyon tane BB krem markası olduğu için fırsat buldukça yeni yeni BB krem markaları deniyorum.Bu kremi de yaklaşık 1 aydır sürekli kullanıyorum sizinle fikirlerimi doğru dürüst paylaşmak için.
  • İlk başta kremin renginden bahsetmek istiyorum.Tek renk seçeneğine sahip bu krem o da beyaz tenliler için üretilmiş sarı alt tonlu açık bir renk.Buğday tenlilere ve esmerlere baya açık kaçacak renge sahip ama ben beyaz tenli ve sarı alt tonlu olduğum için rengi konusunda bir sorun yaşamadım aksine sarı alt tonlu olduğu için cildime cuk oturdu:)
  • Orta kapatıcılığa sahip.Cildinizde porselen bir görünüm istemiyorsanız,doğallıktan yanaysanız,cildimi düzgün göstersin,ton farklılıklarını ortadan kaldırsın,cildim daha canlı ve taze görünsün diyorsanız bu krem tam size göre!
  • Yapısı gayet hafif hatta o kadar hafif ki cildinizde olduğunu farketmiyorsunuz bile.Gözenekleri tıkamıyor,cildi yormuyor.
  • Kalıcılık diğer BB kremlerde de olduğu gibi gayet iyi.Bir de üzerine transparan tarzda bir pudra geçtiğimde bütün gün cildimde kalıyor.
  • Tüm cilt tipleri için uygun.Hassas ve sivilceye meyilli bir cildim olmasına rağmen herhangi bir sorun yaşamadım.
  • SPF 45 PA+++ güneş korumasına sahip bu da muhteşem birşey.Ayrıyeten güneş kremi kullanmaya gerek kalmıyor bu ürünü kullanınca;)O yüzden yaz-kış güvenle kullanılabilecek bir ürün.
  • Ürün 30 gram.Her gün kullanılsa 4-5 ay rahatlıkla gider.Zaten azıcık bir miktar tüm yüze yetiyor.
  • Çok güzel bir kokusu var,ben çok seviyorum.Kesinlikle rahatsız etmiyor.
Her denediğim BB kremden memnun kalıyorum:)Bu zamana kadar hayal kırıklığına uğradığım olmadı hiç,aksine bu güzel ürünlerle karşılaştığım için dua ediyorum:)

Peki Missha mı?Holika mı?dediğinizi duyar gibiyim:)
İkisi de çok başarılı BB kremler ama Holika'nın yapısı Missha'ya göre daha hafif,bununla orantılı olarak Holika Missha'ya göre daha az kapatıcılığa sahip.
Missha SPF 42 PA+++ güneş korumasına sahip,Holika SPF 45 PA+++ güneş korumasına sahip.
Missha pembe alt tonlu,Holika sarı alt tonlu bir renge sahip.
O yüzden Holika (benim için) 1-0 önde:)

Bu arada yeni bir BB krem daha deniyorum,ondan da aşırı memnunum yazısı yakında burada olacak;)

9 yorum:

  1. İyimiş yaaa elimdeki bitince ben alırım belki canım,ama kapatıcı özelliği keşke fazla olsaydı :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Elimde birkaç tane var sadece canım.Bitince getirtemicem bir daha;)

    YanıtlaSil
  3. Bu ay sıfırı tüketmeseydim alırdım cnm, belki şubat gibi elinde missha varsa onu alırım :)

    sevgiler tatlım, blogta yazmaya devam et çok süper oluyor yazıların

    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım ben de kozmetik diyetindeydim güya sürekli birşeyşer alıyorum:)Ne olcak bizim bu halimiz hiç bilmiyorum:)Ben de senin blogunu ve yazılarını çok beğeniyorum tatlım.Sen de hep yazmaya devam et;)İyi ki tanımışm seni,iyi ki varsın!

    YanıtlaSil
  5. Benim de elimde bir adet BB krem var, yurt dışından hediye gelmişti fakat ben ne olduğunu ne amaçla kullanıldığını pek çözemedim açıkçası, üzerindeki açıklamalar çince ve internette de çok bilgi yok, görselini sizinle paylaşsam yardımcı olurmusunuz bana?:)

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur cnm görselini bana mail olarak at belki bildiğim bir bb krem markasıdır yardımcı olurum ;)

      Sil
  6. ben missha bb cream nerde bulabilirim acaba? yurtdışından kozmetik ürünü artık sipariş edilemiyor diye duymuştum.

    YanıtlaSil
  7. ben missha bb cream nerden bulabilirim acaba? yurtdışından kozmetik ürün siparişi gelmiyor artık diye duymuştum..

    YanıtlaSil
  8. Watson da pure beauty markasının bb kremi var o nasıldır acaba?

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...