28 Ocak 2012

Flormar Terracotta Powder NO:23

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.


 Birçok takipçim Türkiye'de bulunan ve pek pahalı olmayan kozmetik markalarından bahsetmemi istediler,o yüzden artık elimden geldiğince ekonomik ve Türkiye'de bulunan ürünlere yer vereceğim blogumda;)
Flormar,eskiden umrumda olmayan bir markaydı ama son yıllarda atağa geçmeleri beni ürünlerine aşırı derecede yöneltti.Hatta o kadar yöneltti ki terracotta serisinde ne kadar allık,pudra varsa aldım:)Bundan sonra blogumda sık sık Flormar ürünleri görebilirsiniz o yüzden:)


Neyse..asıl konuya dönecek olursam;yaklaşık 2-3 ay önce Watsons'tan 27.5 TL'ye almıştım bu terracotta pudrayı.Ürünün isminin pudra olmasına aldanmayın çünkü pudra olarak kullanılacak bir yapısı yok.Bu ürün daha çok;allık,aydınlatıcı,bronzer ve far(bana özel) olarak kullanılıyor.Yani anlayacağınız çok fonksiyonlu bir ürün.
Yapısı ve rengi çok güzel ayrıca çok bereketli bir ürün (9 gr).Işıltısı resimlerden de gördüğünüz üzere harika.İçerisinde kesinlikle sim barındırmıyor ve bu yüzden sürüldüğü yere çok doğal bir ışıltı/bronzluk veriyor.Ben çok memnunum kendisinden,bitince mutlaka yenisi alacağım diyemiyorum çünkü bitecek bir ürün değil.Defalarca kullanmama rağmen en ufak bir azalma gözlemlemedim kendisinde:)Şimdilik benden bu kadar,hoşçakalın...

15 yorum:

  1. rengini çok beğendim, elimdekiler bitince bu ve betty lou manizer arasında seçim yapabilirim:)

    YanıtlaSil
  2. cnm ben bu ürünleri çok seviyor ve sevmiyorum keşke 2 gramlık yapsalar, hem daha ucuz olsa hem de daha çok alsak di mi yaa :)

    YanıtlaSil
  3. SaR;aynen canım gramajları çok fazla ki benim gibi bu zamana kadar hiçbir allığını bitirememiş bir insanın bunu bitirmesi tek kelimeyle imkansız:)

    YanıtlaSil
  4. bu terracottalar pahalı bence çok frost olur mu acaba diye düşünmekten alamadım bi türlü az ucuz olsa alcam da :) 20 numaramıydı 22 mi acaba bu pudranın tek olanı onda gözüm var. :)

    YanıtlaSil
  5. kozmetik deneyimleri;il çıktığında yani 2 sene önce 18 tl ydi şimdi 27.5.Flormar baktı ürünler tutuyor sürekli zam yapmaya başladı ve bu hiç hoş bir durum değil.ayrıca ankara gimsa da flormarın bütün ürünleri piyasanın yarı fiyatına satılıyormuş.mesela bu terracotta ürünlerin tanesi orda 10 tl ymiş.bu da çok büyük haksızlık ankarada ikamet etmeyenlere:S

    YanıtlaSil
  6. en de kullanıyorum bu ürünü aydınlatıcı olarak sadece :)
    ayrıca ben de ankara gimsadan aldırdım kuzenlerime 13tl bi fiyata.istanbuldayım ben pahalı yani burada :(

    YanıtlaSil
  7. Sanirim Flormar'in terracota urunlerindeki en buyuk sikinti fazlasiyla parlak, frosty bir bitis vermeleri. Bu serideki 20 ve 21 numaralari dogal bitisli olduklari icin seviyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sanirim Flormar'in terracota urunlerindeki en buyuk sikinti fazlasiyla parlak, frosty bir bitis vermeleri. Bu serideki 20 ve 21 numaralari dogal bitisli olduklari icin seviyorum.

    YanıtlaSil
  9. 23 no da çok doğal bir bitirş veriyor.Elimde fazla ışıltılı duruyor ama gördüğünüze aldamayın çünkü renkler belli olsun diye bolca sürdüm elime.

    YanıtlaSil
  10. Yerli bir markaya göre fiyatı anlamsız derecede pahalı...

    YanıtlaSil
  11. aynen canım her yeni gün de zam geliyor.daha geçen gün 5 TL olan tekli farları dün sordum 8.7 TL olmuş.yurtdışında en ucuz şey kozmetik bizde ise en pahalı :S

    YanıtlaSil
  12. Ben de pahali buluyorum acikcasi.cesit olsun diye dusunerek alinabilir belki ama ben bir ogrenci olarak parami biriktirerek daha farkli secimler yapiyorum. Yalniz bu renk cok hosmus ama ben aydinlatici olayina giremedim hala nereye nasil dokundurup farkli hava vermem gerektigini bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Bende de bunun daha koyu bir rengi var :) Ara ara kullanıyorum ve çok memnunum :)

    www.ezgigulbagi.blogspot.com bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  14. Canım bende de vardı bundan post yapamadan kırıldı :( Yine alacak oldum ama ürün bitmişti şanssızlık...
    Bu arada dönüş yaptım ben beklerim

    beauty-n-fashionlove.blogpost.com

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...