7 Aralık 2011

Ödüllendim :))

Hem kendisine hem de bloguna bayıldığım sevgili arkadaşım Aswang beni çok yönlü blogger ödülüne  layık görmüş,burdan kendisine teşekkürlerimi iletiyorum ve hakkımda 7 şeye başlıyorum:))



1)Tipik bir terazi burcuyum,bütün özelliklerini bünyemde barındırıyorum:))
2)Çok ders çalışmaktan  -2.5 derece miyopum ve yıllardır renkli lens kullanıyorum.Hatta lenslerim benimle o kadar bütünleştiler ki görenler gerçek gözüm sanıyor:)
3)Çok sıcak kanlıyımdır,yeni tanıştığım insanlarla hemen samimi olurum.Hatta sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi bir hava eser ortamda:)
4)Asıl mesleğim matematik öğretmenliği ama beni gören kimse matematikçi olduğuma inanamaz öyle süslü ve kokoşumdur:)Malum genelde matematikçiler paspal,çirkin,gözlüklü ve sosyal hayatı olmayan birileri gibi canlanır hafızalarda:)
5)Çok hassas bir cilde sahibim,o yüzden altın da dahil her türlü takıya alerjim var.
6)Normalde sakinimdir ama sinirlenince tam sinirlenirim ve ne yazık ki karşımdaki kim olursa olsun lafımı esirgemem.
7)Çok sulu gözlü ve duygusalımdır,hemen herşeye ağlarım.

Ben de bu ödülü aşağıdaki bloglara yolluyorum :))

1)Shewolf Cosmo
2)Chunli Beauty
3)Mor Kelebek
4)Makyajlı Kız
5)Vivalitam
6)Vespagirlmakeup
7)Beni Anlatan Herşey 
8)Bu da Benim Güncem
9)Kokoş Tubiş
10)Makyaj Aynam

15 yorum:

  1. ay canim cok sagol benide düsünmüsün, bende yeni yaptim mim´i ; ) cok tatli birisin sen okuduguma göre ya : D

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm,o senin tatlılığın :))

    YanıtlaSil
  3. 4 numara için seninle hemfikirim cnm beni de matematikçi zannetmezler :)

    beauty-n-fashionlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. aa saremcim sen de mi matematikçisin:))bunu duyduğuma çıok sewindim ama tabiri caizse taş gibi hatunsun.ben de sanmazdım seni matematikçi.))

    YanıtlaSil
  5. evet canım ben de matematikçiyim e aynısı senin için de geçerli "taş" olma konusunda bu arada çok teşekkür ederim cnm.

    Ben matematik ve bilgisayar bilimleri bitirdim.
    Y.lisansımı da aynı bölüm üzerine yaptım.
    Doktoramı da matematik ve fen eğitimi üzerine yapıyorum :)

    seviyorum matematiği napiim süslüyüm matematikçiyim ötesi yok :)

    YanıtlaSil
  6. Oh oh ne güzel sefamız olsun hem zekiyiz hem kokoşuz var mı ötesi :D

    YanıtlaSil
  7. Canıım benim teşekkürler cevapladığın için :)
    3 numarayı bilmeyenmi kaldı acabaa merak içindeyim :D
    Nası bıcır bıcır yazmışsın ya yerim seni ♥♥♥ :)

    YanıtlaSil
  8. yaşasın cnm valla süperiz kıskananlar çatlasın <3

    YanıtlaSil
  9. Aswang;rica ederim canım ben de güzel sözlerin için çok tşk ederim;)ben de seni yerim bebeim:))

    Sar;aynen canım maşallah bize =)

    YanıtlaSil
  10. Du bakiim, yapacağım sanırım bu mimi...

    teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  11. Rica ederm canım,sende de bekliyorum ona göre :P

    YanıtlaSil
  12. ödül için teşekkür ederim hemen cevaplayacağım:)

    YanıtlaSil
  13. layık gördüğün için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  14. ne demek makyajlım,sen en güzel ödüllere,sözlere layıksın.<3<3<3

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...