21 Kasım 2011

YAKINDA !

8 yorum:

  1. cinden gelcek sanirim.
    ben güvenip sahsen almazdim.
    üstündeki yazilari / uyarilari vs anlamiyorsan cekinerek alirdim hatta hic almazdim.
    kullandin mi hic bu ürünü?

    YanıtlaSil
  2. Çirkin hatun,ürün elime geçti zaten fotoğraflamasını da ben yaptım.ürün diğer bb kremler gibi KORE de üretiliyor ve KORE den geldi.Üzerindeki yazılar da KORECE!

    YanıtlaSil
  3. Biraz araştırma yaparsan ürünün dediğim gibi KORE de üretildiğini ve Missha BB krem gibi çok beğenilen bir BB krem olduğunu görürsün.Lütfen bilmeden ve araştırma yapmadan ürünler hakkında atıp tutmayalım.Çinden gelen bir ürünü cildime kullanacak kadar kafayı yemedim henüz!

    YanıtlaSil
  4. aslında kore veya çin veya amerika'da üretilmesi kalitesi için bir kıstas olamaz :) çin'de üretilen çok çok kaliteli ürünler de var ve pek çok marka da üretimini çin'de yapıyor :)önemli olan içeriği, o da zaten yazıyordur üzerinde :) bu arada bb kremlere bayılıyorum. bu ışıltılı versiyonu sanırım? :)

    YanıtlaSil
  5. Gamze,evet haklısın ama Çin e karşı ön yargı var herkeste.Evet ben de biliyorum çoğu ünlü kozmetik markasının ürünlerini Çin de üretildiğini.mesela MAC çoğu makyaj fırçasını maliyeti ucuza gelsin diye Çin e ürettiriyor ama ben gene de cilt ürünlerinde Çin i pek seçmem.Bu krem KORE üretimi zaten ambalajının arkasında yazıyor.KORE liler BB kremlerde çok başarılı olduklarından hep KORE merkalarını tercih ediyorum ve hepsini bayılarak-hayranlıkla kullanıyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. Şimdiden merak ettim, fondöten yerine bb cremler çok çok çok daha başarılı bana göre. Merakla bekliyorum ben bu yazını :)

    YanıtlaSil
  7. Miskin Kek,ben de o yüzden fondöten almak yerine sürekli yeni yeni bb kremler deniyorum.Hem cildim çok güzel görünüyor,hem de cildime zarar vermiyorlar ;)

    YanıtlaSil
  8. ama bunun ambalajı çoook tatlı çok güzeel :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...