15 Kasım 2011

Watsons Magic Lip Balm



Dudaklarım çok çabuk çatladığı için lip balmlar benim vazgeçilmezim.Elimde bir sürü lip balm olmasına rağmen yine de gözüme kestirdiklerimi alıyorum:)Size geçenlerde yaptığım Watsons alışverişimden bahsetmiştim,bu ciciyi de o alışverişimde almıştım.Aldığım günden beri sürekli kullanıyorum ve kendisiyle aramızda muhteşem bir bağ oluştu:)1 kere nemlendirmesi süper,sürünce dudaklarım yumuşacık oluyor ve bu yumuşaklık saatlerce sürüyor.Ayrıca SPF 30+ güneş korumasına sahip olması da cabası.Gelelim ürünün en güzel kısmına;yukarıdaki resimde gördüğünüz üzere kendisi beyaz renkte ama sürünce çok tatlı bir pembe renge dönüşüyor dudakta.Aynı sihirli ruj gibi:)Hem de çok kalıcı.Şimdiden vazgeçilmez lip balmım oldu kendileri.Eğer bulunduğunuz ilde Watsons mağazası varsa 3.99 TL gibi uygun bir fiyata satılan bu lip balmı kesinlikle kaçırmayın ;)

Edit:Bu ürünün tadını ve kokusunu merak eden izleyicim için açıklama yapma gereği duydum.Tadı acı değil ve çilek gibi kokuyor;)

Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

15 yorum:

  1. Tatlım bu ürünü görmemiştim daha önce ama şimdi iyiki paylaştın ilk alınacaklardan biri oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Canım al mutlaka,süper bir ürün :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,bu ürünün acı olduğunu okumuştum,siz ne dersiniz,tadı çok mu kötü? Reyhan

    YanıtlaSil
  4. Edit'iniz için çok teşekkür ederim,kaç kere elim gitmiş ama almamıştım(ben acı diye hangi blogda okumuştum acaba? neysse:) ) En kısa zamanda Watsons'dayım! Reyhan

    YanıtlaSil
  5. Rica ederim canım,güzel bir ürün tavsiye ederim kesinlikle ;)

    YanıtlaSil
  6. Bende severek kullanıyorum iki yıldır günlük kullanım için gerçekten uygun hafif bir parlaklık veriyor sürdüğünde tamamen geçtiğinde dudakta yinede pembeliği sabit kalıyor o yüzden çok kullanışlı :))

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  7. Ben de aldım, çekmece bekliyor. Tadı çok kötü bence. Hiç kullanamadım.

    http://colorante-bea.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. bnmkinin tadında bir bozukluk yok belki tarihi geçmiş almış olabilirsin.aksine çewremdeki herkes kokusuna ve yapısına bayıldı.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullancanım. Benimde dudaklarım çok çabuk çatlar ve bir dönemokadar kötü olmuştuki. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle bu lip balmı almıştım ve 2 3gün içerisinde bütün çatlaklara iyi gelmiş pürüssüz yapmıştı dudaklarımı. Çok seviyorum ben bu pembişi çook :)

    YanıtlaSil
  10. hımm alayım bari ben de..
    güle güle kullann

    YanıtlaSil
  11. Uzun zaman kullandığım bir ürün fakat kabı değişmiş sanırım :) Çok güzel nemlendiriyor ve doğal duruyor tavsiye edebileceğim birşey :)

    piyanomunnestertuslari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. çok sevdiğim bir nemlendirici ve renklendirici hemde kışın diğer urunler gibi kışın soğuğunda önce nemlendırıp sonrada dudak çatlatmıyor.yazında u.v ısınlarına karsı koruyucu etkısı var zaten ürün 'sun block' 2 senedır kullanıyorum mutluyum :))

    YanıtlaSil
  13. Senin tavsiyenle aldım ve gerçekten çok memnunum teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Harika bir ürün tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  15. bende bloguma beklerim :) http://paylasmazsamcatlarim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...