12 Kasım 2011

Vanilya Club Kutum Geldi :)




 Vanilya Club kutum biraz gecikmeli olsa da bugün elime ulaştı:)Ben bu kutuyu biraz büyük bekliyordum ama minicik şirin mi şirin bir kutuyla karşılaştım.İçinden çıkan ürünleri de çok sevdim.Bu dudak onarıcısını diğer bloglarda görmüştüm,umarım benim kutuma da koymuşlardır diye düşünürken benim kutumdan da çıkmasına çok sevindim.Kutudaki dudak onarıcısı hariç bütün ürünler numune boy.Kutum daha yeni elime ulaştığı için ürünleri deneyip ayrıntılı yorumlarımı sonra sizlerle paylaşacağım ;)

Paketten çıkan ürünlere geçecek olursam;

  1. Alessandro Stiletto Bacak Parfümü
  2. Bodysol SOS Lipstick
  3. Essie 2011 Oje Koleksiyonları
  4. L'Occitane Shea El Kremi
  5. Marc Jacobs Oh Lola
  6. Schwarzkopf BC Bonacure Renk Koruma Şampuanı
Bu arada Vanilya Club aylık ücretini 15 TL'den 35 TL'ye çıkarmış.Daha bu konuyla ilgili net bir açıklama yapmadılar ama sanırım kutudaki ürün çeşitliliğini artırıp,orjinal boy ürün de koyacaklarmış kutulara önümüzdeki aylarda.
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

9 yorum:

  1. Güle güle kullan ürünlerini ;) Sanırım oje sana da Nice is nice gelmiş değil mi ? Hele şükür bana gelen ojeden birinde daha gördüm .

    YanıtlaSil
  2. sağol canım :)yok canım bana lady like gelmiş flashtan belki renk karışıklığı olmuş olabilir ;)

    YanıtlaSil
  3. Hadi yaaa .. Allah Allaaah, ben anlamadım bu işi. Ya bana sitede yazan koleksiyonlardan bir oje gelmedi de ,başka bir koleksiyondan yollamışlar . VC ye mail da attım sordum, o koleksiyonu da bu hafta ekleyeceklerini söylemişlerdi siteye . Bir hata falan olmadığını söylediler,ama çok ilginçtir ki Nice is nice gelen başka da arkadaş görmedim halen :/

    YanıtlaSil
  4. 35 TL olduğu sitesinde yazıyor :) 15 TL ye üye olun kısmına tıklandığında; 35TL/aylık ve 350TL/yıllık diyor.
    güle güle kullan bu arada :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım! 35 TL'ye ürün boyutlarını büyüteceklermiş, hatta zaman zaman tam boy ürün bile göndereceklermiş :)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Nerwen sağol cnm.evet ben de dün siteye girip öğrendim 35 tl olduğunu ;)

    makeupwithstyle;aynen canım ben de öyle duydum :)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canim hayirli olsunn :)

    YanıtlaSil
  8. 35 liraya fiyat değişmiş. Ben daha uygun olduğu için yıllık üye olmuştum. 2 ay daha aynı fiyattan devam etme şansım olucak iyi haber. Ama ben geçen ay gelen ürünlerden o kadar memnun kaldım ki 35TL den de üye olabilirdim. Bonacure balyajlı saçlarımı parlattı ve hacim verdi(Şampuan reklamı gibi oldu bu da ha ha) Kendim araştırıp araştırıp saçımın matlığını geçirecek bir şampuan hala keşfedememişken evimin kapısına gelmesi benim cidden hoşuma gitti. Umarım 35 TL de orjinal boy ürün de olur. geçen ay iyi seçimler yapmışlar, bakalım bu ay neler olacak

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...