13 Kasım 2011

OLAY Total Effects Göz Bakım Kremi


Ürün hakkında:
Yeni Total Effects göz bakım kremi,göz çevresindeki yaşlanma işaretlerinin biri ile değil,yedisine karşı savaşır.Total effects göz bakım kreminin zengin bileşiminde salatalık özü,aloe vera ve VitaNiacinin de yer aldığı 7 vitamin ve mineral bulunmaktadır.Bu bileşim cildinizi arındırır,cildin nem tutma kapasitesini artırır.
Ayrıca göz çevresini anında aydınlatan ve tüm yüzünüze ışıltı veren ışık kırıcı parçacıklar içerir.

Bilmiyorum aranızda bu kremi kullanan var mı ama ben yaklaşık 2 aydır düzenli olarak kullanıyorum.Göz çevrem aşırı kuru olduğu için,benim bir göz kreminden tek beklentim;göz çevremi iyi seviyede nemli tutması.O yüzden bu kremin özellikleri arasında geçen 'nem tutma kapasitesini artırır' sözlerine aldanıp bu kremi almıştım.
Ne yazık ki hiç memnun kalmadım.Kremi sürünce (her kremde olduğu gibi!) nemlenme olayı oluyor evet ama ne yazık ki etkisini 1-2 saat sonra kaybediyor,göz çevrem yine eskisi gibi nemsiz ve kuru bir hal alıyor.Bu da nem tutma kapasitesini artırır lafının tamamen palavra olduğunu gösteriyor.2 aydır göz çevremde bir değişiklik görmedim,cildime bir artı kazandırmadı kendisi yani kullanmasam da olurmuş!
Kremin renkli olması sizin aldatmasın,kapatıcı bir krem değil.Sadece göz çevresine anlık bir aydınlık veriyor,o da krem deri tarafından tamamen emilince ortadan kalkıyor zaten.


Fiyatı 45-50 TL arasında değişiyor.Bitmesi için kullanıyorum,bitince tekrar almayacağım ürünler arasında kendisi! 
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

9 yorum:

  1. bende almayı düşüyordun,iyki almamışım,çünkü bnm göz çevremde aynı senin anlattığın gibi, ankara tunalıdaki nedu'da 35 tl, bunu alınca yanındada yüz temizleme jelini hediye ediyorlardı, ordaki uzman kız bunun jel halinde olanını önerdi bana, ama o bundan daha nemsiz duruyordu, bunun yerine Gazelli diye bi markayı önermişti ama yarı fiyatına ve gramajı 2 katıydı,
    İyi bir göz çevresi kremine ihtiyacım var :(

    bloğumada beklerim :)

    http://betirella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. iyi ki almamışsın canım hiçbir işe yaramıyor çünkü.fiyatı 35 tl ye iyiymiş aslında ama bundan daha iyi göz kremleri var,onları alıp denemek lazım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. araştırmak gerek :) habeleşelim bu konuda ;)

    http://betirella.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. okadar pahali olmasina ragmen iyi cikmamasi sinir bozucu gercekten canim, umarim daha iyi bir tane bulursun : )

    YanıtlaSil
  6. KOVA KADINIYIM BEN ;daha 23 yaşındayım canım kırışıklık sorunum yok çok şükür ama nemlendirme özelliğine aldanıp aldım malesef hiçbir beklentimi karşılamadı.önerdiği nemlendiriciyi de mutlaka denicem ;)

    betty boop;evet canım istediğimiz gibi bir ürün olursa haberdar edelim birbirimizi,öptüm ;)

    viva;aynen canım!o kadar para bayıyoruz elde var sıfır :(

    YanıtlaSil
  7. benim de göz çevrem çok kuru. Avene kullanıyorum ben. 2 çeşidini de aldım. biri gece sürülüyor diğeri de gündüz. Çok memnunum

    YanıtlaSil
  8. hande mutlaka incelicem önderdiğin kremi,tşkkürler ;)

    YanıtlaSil
  9. bende aynı kremi alıp hayal kırıklığına
    uğrayanlardanım maalesef:((

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...