6 Kasım 2011

Nemlendirici Tavsiyesi ---> Excipial HYDRO


Eğer bana,fiyatı çok ucuz olsun ama görevini de eksiksiz hatta fazlasıyla yerine getiren bir nemlendirici öner derseniz cevabım kesinlikle EXCİPİAL HYDRO olur.Peki neden?Kremin içerisinde prokpektüsünde de yazdığı gibi zararlı kimyasallar bulunmuyor (paraben,vs...).Yapısı gayet hafif ve bu yüzden cilt tarafından kolayca emiliyor.Nemlendirme vazifesini fevkalade yerine getiriyor.Tıbbi bir ürün olduğu için doktorlar tarafından önerilen ve reçete edilen tedavi edici bir ürün.Hatta birçok ünlünün çantasından ayırmadığı vazgeçilmez kremi bu krem!

Bu kremin 2 çeşidi bulunmakta;
EXCİPİAL HYDRO = Su bazlı (yağlı ciltler için )
EXCİPİAL LİPO = Yağ bazlı (kuru ciltler için)

Hydro olanı yüz için de kullanılabiliyor çünkü su bazlı olduğundan ciltte herhangi bir yağlanma,sivilcelenme veya soruna yol açmıyor.Lipo olanı ise vücut için kullanılıyor.Ben zaten karma bir cilt yapısına sahip olduğum için Hydro'yu yüzüm de dahil vücudumun her yerine kullanıyorum.Cildim çok hassas olmasına rağmen bana herhangi bir sorun yaşatmadı aksine sürdükçe cildimi yatıştırıyor ve rahatlatıyor.Ama gene de herkesin cilt yapısı farklı olduğu için herkeste aynı reaksiyonu vermeyebilir,o açıdan her kremde olduğu gibi bunu da cildinize sürmeden önce test etmenizde fayda var ;)

Hemen her eczanede 5 TL gibi komik bir fiyata satılıyor.Sigorta da karşılıyor bu kremi ama zaten 5 TL yüklü bir ücret olmadığı için ben doktorlara yazdırmadan alıyorum.
Bu yazı makyajguncem.blogspot.com'a aittir.

19 yorum:

  1. Bende de var cok begenıyorum ozellıkle bacaklara cok ıyı gelıyor

    YanıtlaSil
  2. İşte kutu kutu bitirdiğim bir nemlendirici :)Bu arada aklınızda bulunsun kızlar bazı mevsim değişikliklerinde tenimiz kızarabiliyor ya da hassaslaştığından kaşınıyor falan.Bunları da hemen geçiren bir krem.Şuna da garanti verebilirim ki yumuşacık yapıyor ve ne kadar sürerseniz sürün anında emiliyor.

    YanıtlaSil
  3. Bana da doktor vermişti. Malesef egzamam var ve cildim inanılmaz kuru. Bu krem kadar iyi gelen olmadı.

    YanıtlaSil
  4. cuma günü aldım bende canım sen de okuduğumu unutmuşum şimdi link verdim :)

    YanıtlaSil
  5. Kullandığım nemlendiricimle son günlerimi yaşıyorum ve nemlendirici alacağım bir dönemde bu yazıyı görmem iyi oldu:) Yarın alacağım umarım kendisiyle iyi anlaşırız :)

    YanıtlaSil
  6. canım al mutlaka çok güzel bir krem,baya memnun kalan var :)

    YanıtlaSil
  7. Bugün sınav çıkışı bu kremi almak için okulun karşısındaki eczaneye koştum hemen. Kapıda elimi çantama bi attımki ismini not aldığım not defterimi evde unutmuşum. Haydaaaa! :D
    Telefondan blogunu açıcamda ismini alıcam diye kapılarda işkence çektim resmen :)) İsmini aldıktan sonra hemen aldım. Eve gelir gelmezde kullandım ve okadar beğendimki. Benim cildim normalde karmadır. Ama son bir kaç haftadır kurulukla başım dertte. Ben yinede su bazlı olanını aldım ve kaç saat önce sürmeme rağmen şu an cildimde hala bir kuruma yok. Bayıldım ben bu nemlendiriciye bayıldıııım! :) Tavsiyen için teşekkürler canım ♥

    YanıtlaSil
  8. ay canım kıyamam ya ama mutlu sonla bitmiş olmasına sevindim:)güle güle kullan kremini,beğenmiş olman beni çok mutlu etti ;)

    YanıtlaSil
  9. bu kadar güzel yorumlar var, ben de hemen deniycem, yağlı ciltli bir arkadaşıma doktoru yazmıştı geçen nemlendirme amaçlı, ben de yağlı ciltliyim, hemen denemem lazım, ama yüzüme hemen denemeden vücuduma mı sürsem ki ilk:))

    YanıtlaSil
  10. Çok uzun zamandır yüzüme hydro, kuru cildime ise lipo kullanıyorum gayet güzel yapıyor...

    YanıtlaSil
  11. yüzüm aşırı kuru hangısının kullanmalıyım?

    YanıtlaSil
  12. byler bayanlar 15 yaşındayım yüzümde kırmızı sivilce izleri ve sivilceler var bu ilaç fayda eder mi ???? hydro

    YanıtlaSil
  13. Bana doktor bu kremo gunesr cikmamam kosulu ile gines yaniklarimi tedavi edici olarak vermisti icinde ure oldugu icin leke yapabilir dedi ben de souleyeyin dedim ben gecelerinkullaniyordum gunese cikmamaya ikkat ediyordum yine de baska bir dermatolaga da sormak lazim :)

    YanıtlaSil
  14. sosyal sigorta karşıladığı zaman dermatologların yazdığı, böylece meşhur olan bir üründü. Ben de kullandım, üre içeriyor. Bende güneş lekeleri oluştu 1 gün içinde. Bunu kullanmıştım ve ilkbahar güneşiydi. Sonra internette başka yerlerde de rastladım, güneş lekesi bırakıyor diye. Bence asla yüzünüze kullanmayın. Ayrıca vücudunuza da normal bir nemlendirici gibi kullanmayın. Annemde ürik asit var mesela ve bu ürünü nemlendirici olarak, bilinçsizce kullansa vücudundaki üre artar. Paraben içermeyen bir nemlendirici bulun, yağlı bir cildiniz varsa üstünde açıkça oil-free ya da yağsız yazan bir ürün bulun. Su bazlı demek yağsız demek değildir. Naçizane görüşüm budur arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  15. bende alib kullanmak istiyorum nasil bula bilirim?

    YanıtlaSil
  16. Benim cildimde karma bir cilt ama dün bir kozmetikçide bayan cildimin nemlendiriciye ihtiyaç duyduğunu söyledi. Bende nemlendirici arayışı içindeydim ki bu sayfayla karşılaştım. Hemen alıp kullanacağım. Çok teşekkürler arkadaşlar inanılmaz güzel yorumlar yapılmış. Umarım bana da iyi gelir :)))) Bu arada benim siyah noktalarla da başım dertte bildiğiniz yağlı ve sivilcelenmeye müsait bir cilt için herhangi bir temizleyici maske var mıdır ? öpüldünüz canlar...

    YanıtlaSil
  17. Nemlendirici arayışı içindeydim ki bu sayfayla karşılaştım. Hemen alıp kullanacağım. Umarı bana da iyi gelir :)) Teşekkürler arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  18. Ben bıonem kullanıyorum. Biota tarafından yeni çıkmış. Cildimin nem seviyesini inanılmaz derecede düzellti. özellikle kokusu ise mükemmel tamamen çiçek özü

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...