24 Kasım 2011

Limango'dan Aldığım Y-London Saatim

Bu içerik ve görseller makyajguncem.blogspot.com'a aittir.



Bu sene beyaz metal kordonlu saatler çok moda.Ben de kendime bir süredir beyaz kordonlu saat almayı planlıyordum o yüzden uygun fiyatlarla birçok ünlü markayı bünyesinde bulunduran Limango' nun  sitesinde soluğu aldım:)Böyle taşlı şık şeylere çok düşkün olduğumdan bu saati gözüme kestirdim ve direk sepetime attım :)Yaklaşık 1 hafta gibi bir sürede saatim elime ulaştı,aslında yakından saati daha çok beğendim.1 aydır hemen hergün bu saatimi takıyorum ve çevremdeki herkes de benim gibi saati çok beğendi.Kolda gayet şık duruyor.Herhangi bir sorun yaşamadık kendisiyle ama zaten 2 yıl garantisi var.
Siz de hala Limango'ya üye olmadıysanız bu ayrıcalıktan yararlanmadıysanız burayaaa tıklayarak üye olabilir,birçok ünlü markayı çok çok ucuz fiyatlarla alabilirsiniz;)

4 yorum:

  1. tatlım çok güzel görünüyor,ben de 2 saati var bu markanın ve gerçekten çok kaliteli çıkıyor,problem yaşayacağını sanmıyorum.fiyatı ne bu cici şeyin.....

    YanıtlaSil
  2. sağol canım,90 tl den 50 tl ye inmişti fiyatı;)

    YanıtlaSil
  3. ebett ya bende şu renklileri bırakabilirsem alcam beyaz =) çok şıkmış ama güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzun silinmemesi için lütfen konu ile alakalı yorumlar yapınız.Ayrıca argo,küfür,hakaret,reklam içeren,Türkçe'yi düzgün kullanmayan ve kelimeleri uzatan yorumlar yayınlanmayacaktır...